انا فتحي وقتصي بدأت فى أولى ثانوي قبل ما احكيلكم القصه انا بدات اعرف عن سكس وفهم فى أولى اعدادى وكنت بدأت اهيج وبص على ستات وركز معاهم انا من منطقه ارياف فى كنت دايما بشوف الستات فى الغيط وشوف ستات الى بتغسل على الميا وهيا مشمره ورجليها باينه وطبعا انتو عارفين يعني اى جسم فلاحي عدت الايام وبقيت فى ٣ اعدادى وطبعا كنت اتعلمت ضرب العشره وافلام سكس وبقيت بقراء قصص محارم لحد ما دخلت فتره الامتحانات وركزت اوي عشان اجيب مجموع وفعلا جبت مجموع كويس جدا واهلى فرحو بيا وقريبنا جم يباركو وخالتي كمان جت خالتي عبير عايشه فى فيصل ومتزوجه هناك قعدت معانا وبركتلى واحنا على العشاء قالت لي ابويا انو سيبنى اروح معاهم مصيف وكدا عشان افك من دراسه وكا مكافأه ليا عشان جبت مجموع عالي طبعا ابويا وافق عشان يفرحني وعشان اركز فلي جاي وفعلا اتفقنا اني هروح معاهم بعد اسبوع المصيف تاني يوم خالتي سافرت وانا رجعت للحياة الطبيعيه اروح الغيط الصبح وبص على الحريم الى بتغسل وضرب عشره لحد ما فات اسبوع وسافرت لى خالتي وصلت هناك استقبلوني وشفت حاجات جديده عاليا تمامااا خالتي قاعده بقميص نوم وبنتها بي بنطلون تحت ركبه وتوب ضيق مفصل بزازها وابن خالتي صغير قاعد بشورت وحملات ركزت شويه زبري وقف فى لحظه خفت حد ياخد بالو قمت مداريه بسرعه وقعدت اسلم عليهم ونتكلم وكدا خلينا اعرفكم عليهم الاولى
جوز خالتي حسين موظف عندو 54 سنه

خالتي صفاء 42 سنه جسمها كيرفي ومشدود

بنت خالتي نهي 19 سنه بس جسم وحدا مطلقه

ابن خالتي ايهم 17 سنه
قعدنا نتكلم سوا ونهزر وانا عينى على بنت خالتي وعلى بزازها الكبيره وخصوصا انها لابسه توب ضيق فشخ مفصل بزازها اوى قعدت معاهم شويه ودخلت اوضه ايهم انام عشان كنت تعبان من السفر وكدا نمت صحيت على ١٢ بليل لقيت خالتي ونهي نايمين ولقيت ايهم نايم جنبي عشان يعرفو يصحو الفجر لما نسافر قعدت فى صاله شويه لوحدي لحد ما جوز خالتي جه من برا سأل عليهم قولتلو كلو نام نزلت شارع شويه اتمشيت ورجعت البيت سمعت صوت حد بيتالم طالع من اوضه بنت خالتي قربت وببص من خرم الباب لقيتها حاطه سماعات وقالعه ملط وبتسمع سكس وتلعب فى كسها مش حاسه باني صوتها عالي من السماعات زبري وقف فى لحظه قعدت اللعب فى زبري وتفرج علي كسها كان محلوق مفهوش شعر وبزازها عمال تترج ونفسها عالي شكلها هيجني اوووي فضلت ابص عليها وللعب فى زبي لحد ما جابت وغمضت عنيها وكسها قدامي سمعت حد خارج جريت بسرعه دخلت الاوضه نمت وانا بفكر فيها وبفكر فى شكل كسها وبزازها نمت وانا بتخيلها صحيت الفجر على صوت خالتي بس عملت نفسي نايم لاني كنت تعبان اوي وعايز انام حسيت بي ايدك بتحسس على زوبري براحه طبعا الصبح ييكون واقف اوي وخصوصا الى حصل امبارح لقيت خالتي بتمسك فيه وتحسس عليه فضلت تلعب فيه لحد ما كنت هجبهم ف ايدها قمت انقلبت على جنبي شالت ايدها بسرعه وكملت تصحي فيا كاني مفيش حاجه صحيت لقيتها واقف وعينها على زبري وبتقولي يلا اجهز عشان نسافر وخرجت قعدت شويه مش عارف دا حقيقي ولا كنت بحلم لبست هدومي وجهزت شنطه ونزلت ركبت العربيه كان جوز خالتي سايق وايهم جنبو وانا ونهي جنب الشبابيك وخالتي فى نص وصلنا مطروح طلعنا شقه غيرنا ونزلت على البحر على طول لبست شورت وفانله قط وجسمى مشدود فشخ من الشغل فى الغيط نزلت المياه قعدت اعوم كتير اوى طلعت لقيتهم نصبو شمسيه وقاعدين تحتها قولت لي ايهم امك ونهي منزلوش ليه قالي امي مش بتعرف تعوم ونهي نفس الكلام ونفسها تتعلم فرحت اوي وجه فى بالي فكره اني اعلمها عشان امسك جسمها قعدنا ناكل فى وسط الاكل بقول ل خالتي مش بتعومي معانا ليه قالتلى مش بعرف سألت نهي قالت نفس الاجابه وانها عاوز تتعلم عرضت عليها اعلمها بصت لي امها مستنيه ردها خالتي وافقت قالت حتي نبسطي شويه بدل ما بتقعدى على الشط فرحت اوى وقولت دي فرصتي اخدتها وروحنا بعيد عنهم شويه فى مكان هادي واليمه غزيره عشان اعرف اعلمها نيمتها وحيطت ايدي فوق كسها بشويه وايدي التانيه على بزازها على طول ضحكت وقالت ايدك يا حيوان قولتله من لازم اسندك عشان تتعلمي قالتلي اهم حاجه اتعلم مش مهم قعد تعوم وانا ماشي معاها ب ايدي وارفعها من عند صدرها عشان اضغط على بزازها زبي وقف بقي زي الصاروخ فضلت اعلم فيها وبلعب فى بزازها لحد ما تبعت وقالتلى نكمل بكرا ننزل لوحدنا قولتلها تأمري يا قلبي وقعدنا نهزر شويه وطلعنا اخد دش ونمت محستش ب نفسي من تعب الميا صحيت على ايد بتلعب فى زبي ببص براحه لقيتها خالتي بتمص فيه عملت نفسي نايم وكنت مستمتع اوى فضلت تمص فيه براحه لحد ما جبتهم فى بوقها دخلت زبي جوا الشورت وبلعتهم وعدلت نفسها وصحتنى قالتلى يلا العشا جاهز اتعشينا ونزلنا اتفسحنا شويه رجعنا على بليل كل واحد دخل ينام على طول انا قعدت فكر فى كل الى حصل واني خالتي مصت زبي ونهي وهيا ملط وتلعب فى كسها وقولت لازم انيكهم نمت وانا بفكر صحيت على ايد بتلعب فى زبي عملت نفسي نايم ك العاده مفكر خالتي بفتح عينى حاجه بسيطه احااا لقيت ايهم بيمص فى زبي وبيتلفت حاوليه ويبص عاليا يشوفني صاحي ولا لا ببص على الباب لقيتو مقفول من جوا سبتو اندمج فى المص وقومت صاحي مرا وحدا اتخض وخرج زبي من بوقه بسرعه ورجع لي ورا قولتلو بتعمل اي يا خول…….انتظرو الجزء الثاني

قناة التلجرام لمقاطع تحرش والمحارم

👈اضغط هنا للانضمام👉