.

.

هحكيلكم اليوم عن القصه الى غيرت حياتي بصراحه كنت متردد اكتب القصه لاكن قررت أشارك الى حصل معايا انا سيد 18 سنه وحيد ابويا وامي متوفيه لما كان عندي 4 سنين ابويا اتجوز بعدها عشان البيت وعشان حد يرعاني وهوا فى الشغل مرات ابويا اسمها سناء حاليا عندها 41 بقولها يا ماما لان هيا الى ربتني احنا حالتنا الماديه شبه متوسطه ابويا شغال موظف وانا شغال برضو فى رخام عشان اساعد فى المصاريف وكدا ومن صغري وانا مجنون بنيك المحارم ودايما بقراء قصص محارم ونيك أمهات وافلام سكس الاين والأم كنت مجنون بى النوع دا من الجنس كنت بضرب عشره يوميا واوقات اكثر من مرا فى اليوم ماما جسمها جامد اوي يهيج اى حد لون جسمها ابيض اوى شعر اسود طويل بزازها كبار ومشدودين طياز مربربه كسها وردى حاجه كدا تجنن اى زب كنت دايم بسمع صوتهم وبابا بينيك فيها كانو بينامو مع بعض ب استمرار بشكل شبه يوميا كانو بينسو نفسهم وصوتهم بيكون عالي اوى لحد ما فى مرا صحيت ساعه 3 اروح الحمام سمعت صوت اهات ماما طالع من الاوضه قربت براحه من الباب وقعدت ابص من مكان المفتاح لقيت بابا نايم على ضهرو وماما قاعده فوق زبه وضهرها ليا وعمال تطلع وتنزل وطيزها تترج وزبر بابا فى كسها وطالع منها آهات تجنن قمت منزل البنطلون والبوكسر وقعد اتفرج ولعب فى زبي لحد ما بابا نزل فى كسها وحضنها وهوا بيجيب قمت رايح على اوضتي بسرعه وقفلت الباب وانا هتجنن من المنظر قلت هدومي وفضلت العب فى زبي لحد ما جبتهم وقمت نايم رحت شغل وفضلنا على الحال دا اكثر من شهر ايام اشوفهم وأيام لا لحد ما في مرا جانا خبر من البلد انى ابن عم بابا اتوفي بابا واحنا على الفطار قالنا هيروح الصبح يعمل الواجب ويرجع فى نفس اليوم فطرت ونزلت شغل مفيش كم ساعه ولقيت ماما بتتصل بتقولى الحق ابوك عمل حدثه العربيه انقلبت بيهم فى طريق ونقلوه على المستشفى تعال بسرعه خدتها جري لقيت شويه قرايبنا من البلد هناك ولقيت ماما عمال تعيط بس الحمد*** بعدها بيومين خرج بإلسلام لاكن الحدثه أثرت عليه وهياخد علاج طبيعي مدا طويله لحد ما يرجع زي الاول ودي كانت فرصتي اني اوصل لي ماما لانها هتكون محرمه بعد ما كانت بتتناك بشكل شبه يومي عدت الايام وبعد حوالى 20 يوم بدأت الاحظ التغير فى لبسها تلبس بنطيل ديقه بتحدد كسها المنفوخ وطيزها بتترج تلب بنص قمصان نوم صدرها مفتوح اخدت رحتها لان بابا مش بيتحرك من سرير عدا شهر وبابا بيتعب اكثر بعدها بفتره اتوفي وعشنا فى حزن فتره طويل والأمور كانت ماشيه روتيني جدا فى البيت لحد ما بدأنا نتعود ودنيا بينى انا ومرات ابويا بقت طبيعيه نضحك ونهزر نتفرج على تلفزيون بليل سوا بقيت بقعد بشورت بس اغلب الأوقات وهيا بقت تلبس لبس مفتوح جدا تيشرتات من غير سنتيانه وحلمات صدرها بارزه بنطلون خفيف بيكون داخل فى كسها بقينى نتعامل طبيعي بنبقي نهزر مثلا وزبي واقف وكأني مفيش حاجه كدا لحد ما في يوم سمعت صوت آهات نيك جايه من الصاله روحت بسرعه ابص لقيت ماما قاعد على الكنبه وبتلعب فى كسها وتفعص فى بزازها بتاعي وقف فى ثانيه من جمال كسها ولا من حلماتها الورديه ولا بزها الطري روحت قلعت هدومي بسرعه وقعدت ب البوكسر وزبي عامل خيمه خبط الباب جامد وانا بفتح عشان تاخد بالها وخرجت قدامها كدا لقيتها عدلت نفسها وكأني مفيش حاجه قولتلها اى الى مصحيكي لحد دلوقت قالتلى مش جايلي نوم ومركز مع زبي بطرف عنيها قعدت شويه وعملت نفسي روحت الحمام ودخلت الاوضه شويه ولقيتها دخلت اوضتها روحت براحه جنب الباب سمعت آهات خارجه من الاوضه ببص من مكان المفتاح لقيتها قاعده ملط ونايمه على ضهرها وفاتحه رجليها وبتلعب فى كسها وتفعص فى بزازها منظرها هيجني حلمات وردي وكس نضيف وجسم ابيض وبزاز كبيره اوى زبي كان هيفرتك البوكسر طلعت بتاعي وفضلت اضرب عشره عليه لحد ما جبتهم روحت ع الاوضه ضربت عشره ونمت صحيت ضهر مكنش عندى شغل لقيتها بتسيق البيت ولابسه بنطلون استرتش مفصل جسمها وتيشرت نص كم ضايق خرجت ب البوكسر وقعدت اساعد فيها وانا بتاعي زي الصاروخ وعامل خيمه فى البوكسر من منظر كسها الى بالع البنطلون ولا بزازها الى بتترج قدامي وهيا اخد بالها وكل ما تبص عليه تبتسم خلصنا تنضيف ودخل تحضر الاكل دخل وراها على اساسا اساعدها والمطبخ عندنا ضيق ف بقيت بحك فيها كل شويه وبعدها وقفت وراها على اساس بشوف الاكل الى بتعمله وبتاعي دخل ف طيزها بقي ضاغط ع طيزها اوى وهيا معملتش اى رد فعل فضلت احك فيه شويه وضغط اكترت قالتلى الجو سخن اوى تعال نقعد فى صاله قعدنا قدام تلفزيون شويه ع ما الاكل جهز اكلنا ودخلت اوضتي تاني يوم روحت شغل رجعت ملقتهاش فى البيت برن عليها قالتلى انا روحت ل دكتور عشان حاسه ب الم فى ضهري من امبارح وجهزتلك الاكل فى المطبخ اتغدا ع ما اجي اتغديت ودخلت الاوضه فتحت فيلم سكس  الابن ينيك امه وضربت عشره ونمت صحيت المغرب كانت هيا رجعت سألتها عملت اى وكدا قالتلى عندها تمزق بسيط فى ضهرها ودكتور أداها مرهم وشويه براشيم اتعشينها ولقيتها بتقولى عاوزاك تحطلى الكريم عشان مش هعرف أطول ضهري كنت برقص من جوا قالتلى شويه وتعال ورايا وفعلا مفيش ٥د لقيتها بتنده من جوا دخلت لقيتها نايمه على بطنها ومش لابسه حاجه من فوق ولابسه برموده ضيف مفصل طيزها قعد جنبها وحطيت الكريم على ضهرها وفضلت أدعك فى ضهرها ورقبتها وبتاعي كان واقف على اخره وانا بدعك فى ضهرها كنت بنزل لتحت كدا وضغط على بزها من جنب حسيت نفسها علي بعدها قالتلى خلاص يا حبيبي شكرا وانا خارج وكلى هيجان روحت ضربت عشره وعدا اسبوع على الحوار دا كلم ادهن ضهرها وضرب عشره عليها لحد ما فى مرا لقيتها بتقولى عاوزاك تدعك ضهري من ساعت ما كتفي وجعني مش بعرف اطوله مكنتش مصدق نفسي قولتلها انتي تأمري يا ماما بليل دخل تاخد شاور لقيتها بتنده عليا قلعت ب البوكسر وخدتها جري لقيتها مدياني ضهرها وشفت احلى طيز قدامي طيزها كبيره ومشدوده بتاعي وقف فى ثانيه قربت منها واخدت الايف وفضلت أدعك فى ضهرها وبتاعي حرفيا نصو داخل فى طيزها وفضلت وحدا وحدا لحد ما وصلت ل بزازها الملبن فضلت ادعك فيهم بعدها عملت انى الايفه وقعت مني وفضلت ادعك فى بزازها ب ايدي ودوس فيهم قولتها ميلى شويه عشان انضفلك صبون سمعت كلامي وميلت لقيت كسها اتفتح قادمي رحت قالع البوكسر فى ثانيه وراشق بتاعي في كسها وماسك بزازها قالتلى أنن بتعمل لا عشان خاطري انا امك كفايه ابعد عني وانا مثبتها وكل شويه اسرع ونيك جامد لقيتها استسلمت وفضلت انيك فى كسها الأحمر وهيا تقول اااااه احححححح امممم اسرع اااه متع امك اااه نيك اقوي انا شرموطك وانا نازل ترزيع فى كسها وبضربها ع طيزها وايدي تانيه على بزها بفرق فيه وهيا عمال تصوت لحد ما حسيت خلاص هجيب طلعتو وجبتهم على طيزها وبعدها شلتها ودخلنا ع سرير فتحت رجليها ونزلت لحس فى كسها الأحمر الى مليان عسل فضل الحس فيه وهيا تقول اااه ااااه احححح وانا بدخل لساني جواه وحرك لساني بسرعه بعدها قمت طالع على بزازها اخدت الحلمات الوردى فى بوقي وفضلت ارضع فيهم وانا بمشي بتاعي فوق كسها وهيا تقول امممم دخلو بقي كفايه هموت دخلو قمت فاتح رجليها وراشق بتاعي فى كسها قعدت تصوت وتقول ااااه بتاعك كبير يخربيتك امممم فضلت انيك فى كسها الوردى وانا نايم عليها لقدام وبفرق بزازها وطلع ودخل لحد ما جبتهم جواها فضلت نايم عليها شويه وبعدها اتلقحت جنبها وانا مش مصدق انى اخيرا وصلت ل ماما

لمقاطع تحرش محارم خليجي وعربي انضم الينا
👇👇👇👇👇👇👇👇👇

https://t.me/+PhdG-sLOUvsyNDQ0