انا تامر 24 سنه ديوث عندى اختين رغد 26 سنه وميار 20 سنه ابويا 52 سنه امي 48 سنه ابويا مسافر برا مصر بيجي مرا كل فتره ويرجع تاني حالتنا الماديه كويسه جدا بدأت القصه فى الشتاء الى فات لما ابويا عرض على امي تسافر تقضي معاه صيف هناك خصوصا اني الجو دافئ هناك وفعلا وصلت امي انا واخواتي المطار ورجعنا البيت اتعشينا ونمنا تاني يوم صحينا صبح فطرنا وقعدنا فى البلكونه كان الأجواء شتويه رغد كانت واقفه قدامي فى البلكونه وانا قاعد على الكرسي وميار قصادى ولاحظت اني رغد طيزها فى البنطلون متفصلة اوى لابسه بنطلون قماش ضيق من غير اندر زبي وقف اوي على منظر طيزها الى كان فى وشي ميار اخدت بالها وبتسمت ابتسامه خفيفه كدا وقامت وقفت جنبها وفضلت تتمايل وتوطي قدامي وانا زبري هيفرتك البنطلون مش قادر من الهيجان دخلت الحمام ومن الهيجان نسيت اقفل ب القفل قعدت ادور فى سله الغسيل على هدوم اخواتي الداخليه لحد ما لقيت كلوت ميار قعدت اشم فيه وريحته عرق وكله هيجان وانا بشم فيه جامد وبلعب فى زبي لقيت رغد فتحت الباب ودخلت شافتني وانا بشم فيه

رغد/ داخل الحمام برضو ولا جاي تشم كلوتات بتنده على ميار

ميار/ فى اى

رغد/ تعالي شوفي اخوكي بيشم الاندر بتاعك

ميار/ بتضحك محنا عارفين اني تامر بيحب يشم الكلوتات

رغد/ قولى بقي بتحب ريحه مين فينا أكثر

انا/ انتو الاتنين بصراحه بتهيجوني

رغد/ انت فعلا بتهيج على ريحه الكلوتات

انا/ اه بحب اشمها اوى حتي بصي وقمت منزل البنطلون بتاعي كان واقف اوى ومشدود

ميار/ مش قولتلك تامر زبرو كبير وتخين

رغد/ ممممم جامد اوى وحطت ايدها على كسها بتفرك فيه

ميار/ انتي بتعملى اى يا مجنونة

رغد/ مش قادرة هيجانه اوى وقامت منزله البنطلون وتفرق فى كسها منفوخ وفى شعر على خفيف جدا وابيض شكلو يموت حرفيا شدتها من ايدها وطلعنا الصاله وقفتها وقمت نازل على فخادها لحس وبوس فى شفرات كسها وميار واقفه تتفرج وانا نازل ب لساني على زنبورها وبين شفرات كسها وفخادها وهيا ميته نيمتها على الكنبه وخت شفايفها مص وبوس ومص لسانه

رغد/ امممم ااااه مش قادره يا تامر كفايه تقفيش

انا/ نزلت على بزازها بشم فى ريحته ولحم بزازها ورضع فى حلمات بزها وفرض فى ضهرها ونزل على بطنها بس ولحس

رغد / ااااه مش قادرة كفايه امممممم كسي بينبض ارحمني اااااه احححح لسانك جامد اوى مممم

وقامت مسكت دماغي وداست عليها جامد وانا نازل لحس فى كسها وبمشي لساني بين شفرات كسها ولحس شهوت اختي شهوتها حلوه اوى وهيا عمال تتلوي وطلع آهات تموت بعدها وقفت وخليتها قعدت على ركبتها وتمص فى زبري اااااه فمها سخن وكلو سوائل كانو كس بظبط بتمص حلو اوى كنت فى عالم تاني واختي بتمص زبري وتلحس بضاني فضلت تمص فى زبري لحد ما جبتهم فى بوقها قامت بلعاهم ونامت علة ضهرها وقعدت تلعب ف كسها وانا قاعد قدامها واحنا الاتنين ملط

رغد/ طعمهم غريب اوى اول مرا اجربهم بس عجبني وبتفرك كسها

انا/ انتي اول مرا تمصي لحد مصك حلو اوى

رغد/ لا بس كان نفسي اجرب بصراحه من زمان

انا/ عادي لو جربتي بجامعه انا اخوكي احكيلى يا حبيبتي

رغد/ لا ابدا كان أخرنا تحرشات فى الجامعه

انا/ متقلقش هخلي صحبي ينيكك عشان تتعلمي

رغد/ انت ديوث من زمان صح وبتسرع فرك فى كسها

انا/ اه يا حبيبتى بحبكم تلبسو ضيق وناس تبصلكم ودايما اشم كلوتاتكم ونفسي اوى تتناكي من 2 قدامي وانا ابقي بتفرج ولعب فى زبي رغد ضهرها اترفع وزود فرك لحد ما جبتهم وغمضت عينها سبتها وروحت الاوضه تانيه لقيت ميار بتتكلم فى التلفون مع حبيبها يتبع……….

انتظرو الجزء الثاني انا وأخواتي وازاى اتناكو قدامي…

افضل قناة تلجرام لمقاطع المحارم

👈 اضغط هنا للانضمام  👉