.
.
.
انا احمد 18 سنه من اسره مكونه من ٤ أفراد بابا وماما واختي رغده 17 سنه القصه وعندى عمتي 42 سنه متجوزه ومخلفه بنت اسمها حبيبه عندها 17 سنه برضو من سن اختي لاكن جوزها اتوفي فى حادث من 10 سنين قصتي بدأت لما عمتي قررت تجوز واحد زميلها فى شغل بعد مرور اسبوع من جوازها واخدت حبيبه للعيش معاها روحنا نزورها وكدا قعدنا معاها شويه لاكن كانت بتشتكي انها دايما في مشاكل هيا وحبيبه وانها مش بتخرج من اوضتها ومش بتكلم حد ف ابويا قعد مع حبيبه وعرف انها مش عارف تتاقلم مع الوضع ومش عارف تاخد راحتها او تتعود ف بابا صمم انها تجي تعيش معانا وعمتي تبقي تزورها اى وقت حبيبه فرحت جدا وجهزت شنطها وفعلا رجعت معانا على البيت اول ما روحنا اقترحت انى اسبلها سرير بتاعي وانام فى صاله بس هيا رفضت وزعلت اوى قالت انها مش عاوزه تبقي ضيفه او تضايق حد وانها زي اختي وكل حاجه تفضل زى ما هيا لو عاوزينها تقعد معانا وفعلا نامت هيا ورغده على سرير وانا على سرير وعدت الايام والعلاقة بينا بتتطور يوم عن يوم بقينا كل يوم قبل نوم نلعب ونهزر وبقينا قريبين اوى من بعض لحد ما في مرا دخلت الاوضه فجأة لقيتها بتغير هدومها ونسيت تقفل الباب كانت ملط قدامي جسمها ابيض وبزازها كبار اوى بنسبه لسنها حلمات وردي كسها بارز ومفهوش شعرايه واحمر من جوا اول ما شفتني اتخضت وقعدت تداري فى نفسها انا تنحت مكاني شويه وبعدها فوقت من الى انا فيه وخرجت بسرعه وقفلت الباب وانا صورت حبيبه مش بتتشال من دماغي وزبي بقي زي الصاروخ روحت الحمام ضربت عشره عليها وخرجت كانت هيا فى صاله قولتلها معلش مكنتش اعرف انك جوا قالتلى عادى محصلش حاجه انا الى نسيت اقفل الباب قولتلها بس اى الحلاوة دى قالتلى بس يلا اتلم عدا الموضوع والعلاقة كل يوم بتتطور بينا وانا كل تفكيري ازاى انيكها كنت بضرب عشره يوميا بستنى تنام هيا واختي وقعد ابص على جسمها وهيا نايمه وضرب عشره عدا اسبوع ولقيت بابا بيقول هنروح فرح فى البلد وهنقعد يومين انا رفضت اروح محبش اروح هناك وحبيبه برضو رفضت بابا حاول معانا مرضناش سافرو هما تاني يوم صبح وقعد انا وحبيبه وانا كل تفكيري ازاى انيكها فى خلال اليومين دول نمت وانا بفكر هعمل اى صحيت على صوتها وهيا بتقولى العشا جاهز اتعشينا ولمينا الاطباق وقعدت ب البوكسر ودخلت اساعدها فى المواعين وكل شويه اعدي من وراها وحك بتاعي ف طيزها وهيا اخدت بالها من بتاعي وكل شويه تبص عليه فضلنا ع الحال دا شويه لحد ما لقيتها بتفتح عشان تحط الكبيات مش عارف تفتحها قولتلها استني اساعد وقمت واقف وراها وبتاعي راشق فى طيزها من ورا وعامل نفسي مش عارف افتحها عشان أطول وعمال احك فى زبي ع طيزها وحسيت بتاعي رشق بين فخادها لقيتها بتقولى اخلص بقي ولا عاجبك الوضع قولتلها بصراحه اه دا كلو وانا بحك زبي ع طيزها لقيتها زقتنى وبتقولي طب غور وطلعت برا قدام التلفزيون رحت قعدت جنبها وجبت فيلم رومنسي وقعدنا نتكلم شويه بعدها الجو بقي برد لان كنا فى شهر 12 وقتها قمت جبت بطانيه وتغطينا واحنا قاعدين على ركنه قدام شاشه الفيلم كان كلو بوس وتقفيش بتاعي وقف تحت البطانية قمت مادد ايدي براحه خليت ايدي لمست فخدها من على الجنب وبقيت بحرك ايدي وحدة وحده على رجلها واحنا الاتنين بنبص على شاشه ومفيش صوت نهائي فضلت احرك ايدي على رجلها و اول ما أقرب من كسها تشيل ايدي بعيد ارجع احط ايدي ع رجلها متتكلمش فهم ان هيا مش عاوزه المس كسها قمت عملت نفسي بتمطع وحطيت ايدي على بزازها فضلت اقفش فيهم شويه وفرق فى الحلمات الوردى لقيت عنيها بدأت تغمض وطلع آهات مكتومه جيت قولتلها ضهري وجعني من القعده اى رايك نجيب مرتبه ونام قدام شاشه قالت ماشي بصوت واطي اوى رحت جبت المرتبه بسرعه وحطتها قدام شاشه وحطيت مخده والبطانيه هيا نامت قدامي على جنبها بقي وشها لشاشه وضهرها ليا اتغطينا وقمت قربت منها اوى وخليت بتاعي يضغط على طيزها جامد وقمت مادد ايدي من تحت التيشرت مسكت بزازها طراي موت فضلت اقفش فيهم ونيك فيها من فوق الهدوم شويه وهيا باصه على تلفزيون ومش بتتحرك نهائي قما منزل ايدى تحت البنطلون مسكت طيزها اول ما عملت كدة اتنضفت قولتلها اهدى منخفيش هزت راسلها وكملت لعب فى طيزها بقيت ابعبص فيها ودخل صباعي جوا خرم طيزها و ايدي تاني على بزها وفرق فى حلماتها بعد قمت منزلها البنطلون لعد فوق رقبتها وطلعت بتاعي بقيت بمشيها على طيزها اول ما لمس طيزها اتنفضت وطلعت ل ل قدام قمت حاطط ايدي على بطنها وسحبتها عليا خليت بتاعي ضاغط على طيزها وقمت مطلع ايدي من تحت البطانية بليت بتاعي وقمت راشقو فى طيزها مرا وحدا طلعت اه مكتومه خلت زبري هينفجر حطيت ايدى على على كسها والايد تاني على بزازها وفضلت افرك فى كسها ونيك فيا جامد وهيا بطلع فى آهات مكتومه فضلنا على الحال دا بتاع دقيقتين لحد ما جبتهم فى طيزها وكملت فرق لحد ما جابت عسلها وكسها غرق ايدي قمت حاضنه فضلنا سكتين بتاع ٥د وانا مش مصدق الى حصل قامت دخلت الحمام وراحت الاوضه مسكت الفون شويه لقيتها بعتالي رسالة وتس بتقولي بحبك قولتها وأنا كمان بحبك ونفسي نعيش سوا العمر كله لو عجبتكم هنزلكم باقي الاجزاء
لمقاطع تحرش محارم ودياثة خليجى وعربي انضم الينا
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
https://t.me/+PhdG-sLOUvsyNDQ0