قصص محارم حقيقه أقوى قصص سكس محارم خليجي وتجسس محارم ودياثة قصص سورى وخليجي وصور محارم
___

اعرفكم بي نفسي انا عندي 18 سنه من منطقه ارياف وقصتي غير اى قصه محارم شفتوها قبل كدا لان دي قصه حقيقيه حصلت معايا بالفعل القصه حصلت من سنه تقريبا مع جارتي عندها 37 سنه جوزها عايش برا مصر وعندها ولد واحد 17 سنه انا وهوا صحاب اوى وبيوتنا جنب بعض يعتبر متربي عندهم فى البيت وأمه زي امي بظبط ببات عندهم كتير وكنت دايما بقولها يا فيفي اسم دلع بتاعها لحد ما من سنتين بظبط حصل الحدث الى غير حياتي جوزها رجع من سفر قعد ٣ شهور واخد ابنهم معاه وسافر وهيا كانت حزينه اوى وبتعيط على ابنها وانها قعدت لوحدها رحت عندها تاني يوم وقعدت اهون عليها وقولها منا موجود اهو مش انا ابنك ولا اى وحاول اهون عليها وهزر معاها قعدت معاها لحد المغرب وانا مروح مسكت فيا واصرت ابات معاها عشان متبقاش لوحدها وكدا هيا الى مربياني ف عادي انى ابات معاها يعتبر زي ابنها وغير كدة بيتنا وبيتهم لازقين فى بعض على طول وفعلا نمت فى اوضه ابنها وصحيت على قبل الفجر دخلت الحمام وولعت سيجارة وانا فايت من قدام الاوضه لقيتها نايمه على جنبها ورافعه رجلها عند بطنها كدا والقميص مرفوع وفخادها باينه فضلت ابص عليها وزبي وقف جامد اوى رحت مطلعه وقعدت اضرب عشره على منظر طيزها وفخادها العريانه لحد ما جبتهم على الارض مسحت لبنى بسرعه ودخلت نمت وانا عمال افكر فيها بقيت بروح صبح وروح بليل ابات عندها وهيا كان لبسها كلو قمصان نوم قصيره لحد ركبه وتحت ركبه وبقينا على الحال دا على طول استنها تنام وكل متكون لابسه قميص او حاجة قصيره اخش اضرب عليها عشره او اصورها فضلنا على الموضوع دا حوالى ٦ شهور لحد ما قررت تجيب شويه طيور تربيهم فى البيت تاني عندهم بيت تاني قديم فى ضهر البيت الى قعدين فيه بينهم باب فى نص جابت طيور وحطتها فى البيت القديم بقيت بصحي الصبح انزل معاها عند الطيور عشان اتفرج على جسمها كانت بتبقي بقميص نوم فوق الركبه دايما بتقولى عشان الهدوم متتبهدلش ولما توطي كان القميص بيدخل بين فلقات طيزها وفخدها تبان وحلمات بزازها كان بتبقي بارزه من القميص لانها مش بتلبس برا لحد ما في يوم كانت لابسه قميص اسود فوق ركبه ب شويه حلوين وضيق فشخ وحلمات بزازها بينين اوى وكل متوطى اشوف نص بزازها زبي وقف اوى بقي زي الصاروخ وعامل خيمه فى البنطلون هيا اخدت بالها لحظت انها بتبص عليه من تحت ل تحت ولاحظت انها اتعمدت توطي كتير وتقرب مني اتشجعت شويه وخليتها دخلت اوضه الفراخ الاوضه واطيه اوى اى حد من منطقه ريفيه هيفهم كلامى لازم توطي عشان تدخل تعمل وضع الكلب خليتها عملت كدا وبتفضي الاكل لى الفراخ ونزها برا قمت حاشر زبي فى طيزه ومادد دماغي جوا الاوضه وقولتلها عاوز اشوف الفرخ بقت اد اى اوى ما زبي رشق فى طيزها طلع منها ااااه هيجتنى اكتر عملت نفسي بتفرج على الفرخ وسايب زبي راشق فى طيزها جامد وهيا نفسها علي ومش بتتحرك جيت عملت نفسي تزحلقت وقمت وخدها وواقع بقت هيا نايمه على بطنها وانا فوقها وزبي رشق بين فلقات طيزها فضلنا نضحك شويه على الوقعه وقولها مش قادر اقوم عشان افضل كدا طيزها كانت طريه فشخخخخ فضلنا على وضع دا شويه واحنا سكتين بعدها قمت من فوقها وعملت نفسي بنفض هدومي وخليت بتاعي واضح اوى ركز فيه شويه ووشها احمر وقالتلى يلا يلا وروحنا البيت وانا بتاعي زى الحديده وبقيت بتعمد أقف قدامها وبينه وهيا عنيها عليه روحت وقعدت يومين مروحش عندها قولت اتقل شويه روحت تالت يوم لقيتها زعلانه انى مش بروح قعدت اهزر معاها وقولها كنت مشغول ومش بعرف اجى وبعدين حد يسيب القمر دا برضو دنا مصدق اجى عندك قالتلى ايوا ايوا اضحك عليا بكلمتين يا صيع قولتها و*** اننى قمرر وجسمك مووت كل حاجه فيكي حلوه ضحكت بشرمطه وقالتلى طب لم نفسك يا سافل قعدنا قدام تلفزيون شويه وانا عينى كانت على فخادها العريانه وزبي وقف فشخ هيا لاحظت وبقت تبص عليه مفيش دقايق ولقيتها رفعت رجلها على الانتريه ومكنتش لابسه اندر شفت احلى كس فى حياتى كسها منفوخ ومبطرخ شكله يهيج اتعن زب سرحت اول ما شفته محستش بنفسي غير وهيا بتكلمنى بقولها اي قالت سلامتك دنتا مش سهل بقيت نمس ياواد بقولها على قالتلى عينك الى هتطلع دى اتكسفت وعملت نفسي عبيط ودخلت نمت وستنيتها لما نامت ودخلت عليها لقيتها القميص مرفوع لحد بطنها وكسها باين قربت منها وقعدت اشم فيه ريحه تحححفه ونضيف فشخ مفهوش ولا شعره حسست عليه براحه وقعدت اشم فيه خفت ل تصحي خرجت بسرعه ضربت عشره ونمت وانا بفكر فيها وكسها مش راضي يروح من بالي صحيت صبح على حاجه بتلمس زبي لقيتها بتصحينى بتقولى يلا عشان نوكل الطيور صحيت ف لحظه لقيتها لابسه نفس القميص وداخل بين طيزها عرفت انها مش لابسه اندر رحت معاها وصلنا تحت فضلت ماشي وراها احك زبي فى طيزها وعمل نفسي بساعد فيها عشان احكه او اشوف بزازها لما توطي لحد ما دخلت عشت الفرخ ببص لقيتها اول ما عملت وضع الكلب كسها بأن قاعد مركز فيها لقيتها بتقولى نولنى طبق الى عندك جريت بسرعه جبته وقمت ضاغط على كسها ببتعي طلعت اااه عالي بشرمطه وقالتلى خد بالك هتوقعني فضلت وقف ابص ع الفرخ وهيا عامله وضع الكلب وانا ملزق زبي على كسها ونايم على ضهرها وهيا عمال تقلب فى اكل الفراخ ونفسها بيعلى لما ملقتش ردت فعل اتجرات اكتر وقعدت احك زبي على كسها وعمل اني بنيك فيها وضغط على كسها لحد ما لقيتها وقفت تقليب وسبتت مكانها رحت مطلع زبي ومدخله مره وحدا فى كسها طلعت ااااه هزت البيت قمت حضنها من بطنها ونزل فيها ترزيع فى كسها وقمت مطلع بزها الشمال وقعدت افعص فيه ورزع فيها جامد قالتلى خلص بسرعه لاحد يجي ااااه امممم يلا بسرعه اااااه ااه ااااه وانا نازل في كسها ترزيع بعدها رحت منيمها على ضهرها برا عشت الفراخ وقمت نايم فوقيها ورافع رجليها ل فوق ونزلت فيها ترزيع وبوس فى شفايفها وتقريص فى بزازها وهيا عمال تطلع اهات مكتومه فضلت انيك فى كسها ٥د لحد ما حسيت انى خلاص هجيب قمت مطلع من كسها وفضلت احرك فيه بسرعه لحد ما جبتهم على كسها من برا وهيا قامت نفضت هدومها وقالتلى اوع حد يعرف بلي حصل قولتلها عيب عليكي ولا كأننا عملنا حاجة ومن يومها وانا بنيكها وتمتع ب كسها وجسمها لحد يوما دا..

أقوى قناة تلجرام لمقاطع المحارم

👈https://t.me/+PhdG-sLOUvsyNDQ0 👉