كيفكم حبايبي وحشتوني بما اني القصه عجبتكم كان لازم انزلكم الجزء الثاني وقفنا الجزء الاول لما انا وفهد نكنا اختنا زينب تقدر تشوف الجزء الأول من صفحه الموقع عشان تفهم القصه…

فهد: انا مش مصدق اننا نكنا اختنا زينب

انا : ولسه هخليك تنيك هدير كمان

فهد: ياريت نفسي فيها اوى نفسي احشرو فى طيزها

انا: اصبر بس وهخليك تنيك طيزها وكسها كمان

فهد: لما نشوف هتعمل اى

نمنا وصحينا تاني يوم فطرنا ونزلنا نقعد فى جنينه على حمام سباح وشهد كانت لابسه مايوه يجنن قعدت انا وهيا وفهد وهدير كانت بتغير لسه منزلتش من فوق

انا: نفسي انيك الكس الجامد دا الى بيلمع

شهد: بس يخربيتك هتفضحنا

انا: متخفيش محدش سامع

شهد: بطل طيب كلام وتعال ادهلي جسمي

روحت بسرعه اخدت الكريم بتاع الشمس وقعدت ادهن فى جسمها ومشي ايدي على بزازها وطيزها وكل ملمس كسها اهيج اكتر من نعومه مفهوش ولا شعره

انا: لازم انيكك قبل ما هدير تجي انا مش قادر زبي واقف اوى

شهد: يخربيتك لا طبعا هدير لو خدت بالها تفضحنا

انا: متخفيش قومي بس ندهت على فهد قولتله يراقب الطريق

فهد: احا منا كمان عاوز انيكها هيا اختك لوحدك

انا: ياعم نبقي نتبادل روح بس

سبت فهد يراقب الطريق وروحت انا وشهد اوضه العامل دهنت خرم طيزها زيت وقلعتها الاندر و البرا ورشقت زبرى فى طيزها مرا وحدا طلعت اااااه كلها شهوه فضلت ارزع فيها وقفش فى بزازها

شهد : ااااه نيك اختك نيك بسرعه افشخ طيز اختك يا فحلي

انا: طيزك حلوه اوى يا لبوه يا شرموطه وبرزع فيها جامد وضرب على طيزها

شهد: امممممم براحه على طيزي مش قادره زبك كبير هتفشخ طيز اختك اااه اااااه

فضلت انيك فيها لحد ما جبتهم جوا طيزها لبسنا وخرجنا بسرعه لقينا هدير لسه نازله لابسه مايوه موووووت مش مغطي حاجه يعتبر لقيت فهد جاي عليا

فهد: احا انت تنيك وتتبسط وانا لا

انا: اهدا هخليك تنيك هدير فى طيزها وكسها كمان

انا روحت نحيت هدير وفضلت اعاكس فيها ولطف الدنيا بعدها نزلنا حمام السباحه وفضلت ابص على طيز هدير من تحت الميا وكسها الى منفوخ ولمسها كدا لمسات خفيفه وعمل نفسي بهزر معاها وشيلها وحط ايدي على كسها ورميها فضلنا نلعب لحد المغرب طلعو يغيرو ويحضرو الاكل

فهد: هنعمل اى مع هدير عاوزين ننكها قبل ابوك وامك ما يجو

انا: متقلقش هنيكها النهاردة

فهد: ازاى دي صعبه اووى

انا: اعمل بس الى هقولك عليه

فهد: ماشي كلو يهون عشان طيز هدير

انا: هحطلها حبايه فياجرا حريمي فى العصير بعدها انت هتنيك زينب فى الاوضه عندي وانا هخرج برا اعمل نفسي رايح اى حتي وانت اعمل صوت وانت بتنيك زينب عشان تجي تشوف في اى والفيجرا هتخليها هيجانه وتتفرج عليكم وسيب الباقي عليا

فهد: لا لا دي ممكن تفضحنا كلنا

انا: ياعم متقلقش اسمع الكلام بس ووعد هخليك تنيكها

فهد: وطب وزينب هنعرفها حاجه

انا: لا اوعي عشان متخفش

طلعنا غيرنا كانو حضرو العشا غمزت ل فهد قرب من زينب وهما بيحطو الاطباق وقالها تجي الاوضه عندو بعد ما هدير تدخل تنام وانا اتعمد اقول اني خارج مع ناس صحابي وكدا وهتاخر
اكلنا وحطيت الحبايه فى العصير وبعدها غيرت ونا نازل غمزت ل فهد

وصلت اخر الشارع وولعت سيجارة عدا شوية ولقيت فهد باعتلى أنى زينب معاه فى الاوضه وهدير فى اوضتها قولتله يبدأ فى الخطه ويعمل صوت وهوا بينيك وطلعت بسرعه الشقه وستخبيت وفضلت اراقب معدش كم دقيقه ولقيت فهد بيرزع فى زينب وهيا عماله تطلع اهات مكتومه حسيت انى حصان مع اختي جوا مش فهد اخويا بعد شويه لقيت هدير خارجه وهدوما مش متعدله و اول ما شفتهم استخبت على طول وفضلت تبص وتفرك فى كسها جيت من وراها قولتلها اى دا شالت ايدها بسرعه

هدير: شوف بيعملو اى

انا: يبختو بينيك طيز زينب اخيرا

هدير: وانت كمان عاوز تنيكها ولا اى

انا: لا انا نفسي انيكك انتى

هدير: انا بنت مينفعش انت مجنون

انا: فى طيزك يا حبيبتى نفسي احشره فيكي

هدير: بس اخاف حد يعرف م

انا: متخفيش تعالي بس وسحبتها وروحنا على الاوضه تانيه وبعت ل فهد يخلى زينب عندو أطول وقت ممكن وقمت نيمتها على سرير وواخد شفايفها مص وتقطيع نيمتها على ضهرها وجيت بين رجليها وروحت نايم عليها لقدام وفضلت ابوس فيها ودخل ايدي من تحت تيشرت ومسك فى بزها وفرق حملات صدرها بعد شويه لقيتها بدأت تبوس فيا وتتفاعل معايا فضلت على الحال دا شويه رقبتها شويه شفايفها بعدها قمت مقلعها البنطلون والتيشيرت خلتها ب الكلوت بس وفضلت ارضع فى بزازها وبوس فى بطنها وهيا فى عالم تاني خالص بطلع آهات بتخلى زبي هيفرتك الشورت بعد ما رحت خالص جيت قلبتها على بطنها وقلعتها الكلوت وحطيت المخده فوق كسها عشان وسطها يبقي مرفوع ل فوق ورحت جايب شامبو جونسون بتاع الأطفال وغرقت زبي وخرم طيزها وقمت مدخل راسو صوت اول ما دخلت راسو قالت بيوجع اوي قولتلها معلش فى الاول بس متخفيش فضلت ادخل وحدا وحدا وسيبه شويه عشان ياخد مكانه لحد ما دخلتو كلو فضلت انيك فيها وكل شويه ازود

هدير: اااه احححح نيك طيز اختك نيك لبوتك ااااااه اممممم

انا: هفشخك يا لبوه هفشخ طيزه الكبيره ونازل ترزيع وضرب على طيزها وفضلت انيك فيها لحد ما جبتهم جوا طيزها وقمت نايم وهيا لى حضني وبعت ل فهد يجيب زينب ويجو دخلو علينا واحنا ملط فى حضن بعض وهما ملط يتبع………

انتظرو الجزء الثالث قريبا ……..

👇👇👇

https://t.me/+PhdG-sLOUvsyNDQ0