.

.
اول مرا اكتب قصه بس دي مش زي اى قصه محارم قرأتها قبل كدا لان دي قصه حقيقيه حصلت معايا بالفعل انا رضا عندي 28 سنه وعندي اخت وحيده ابويا وامي متوفيين اختي متجوزه وعندها بنت اسمها جودي 18 سنه علاقتي بيها كويسه جدا دايما لما بروح عندهم بتجري تحضني وتقعد على حجرى لبسها متحرر جدا لاكن مكنش بيجي فى بالي حاجه من ناحيتها لحد ما جه اليوم الى غير حياتي بعد ما خلصت 3ث التنسيق وداها اسكندريه وطبعا بسبب ظروف شغل اختي وجوزها مش هيعرفو يكونو معاها فتره التقديم وكدا ف كلموني عشان اروح معاها وانا وافقت وفرحو جدا بعدها بيومين روحت اخدتها ب العربيه وروحنا كانت مبسوطه اوى انى معاها فضلنا نتكلم طول طريق ونهزر وصلنا قبل الفجر روحنا على شقتنا فى اسكندريه اول ما دخلنا شقه طلبت اكل ودخل اخد شاور بعدها طلعت من الحمام ولقيت بتاع الاوردر بيخبط حاسبته وحضرتك الاكل واستنيتها تطلع من الحمام فضلت اللعب ب الفون شويه لحد ما باب الحمام اتفتح لقيتها لابسه بنطلون ستريتش مفصل جسمها كسها كان بارز منو وتيشرت نص كم ضايق فشخ بزها متوسط لاكن مدور كدا وشعرها مبلول شويه شكلها هيجني سرحت كدا فيها شويه وبعدها فوقت قولت اى الى انا بعمله دا دى بنت اختي انا اتجننت ولا اى قطع تفكيري كلامها وهيا بتقول مالك يا خالو سرحان فى اى قولتلها مفيش يا حبيبتى بس الجمال دا دنتي بقيتى عروسه يبخت الى هيتجوزك قعدت تضحك وقالتلي يخليك ليا يا احلى خالو فى دنيا وقعدنا اكلنا ولمينا الاكل وهيا دخلت تنام وانا فضلت قاعد ع الفون شويه ودخلت انام لقيتها جايه الاوضه بتقولى خايفه انام لوحدي يا خالو عاوزه انام معاك عشان بخاف قولتلها تعالي جت نامت جنبي ادتني ضهرها وانا كنت نايم ع ضهري بتقلب ع جنبي لقيتها مدياني طيزها بصراحه مقدرتش اقاوم شكل طيزها البارز عملت نفسي بتقبل وقمت لازق فيها زبي بقي زي الحديده راشق فى طيزها فضلت كدا شويه وبعدها خفت لأحسن تصحي ولا تاخد بالها بعدت عنها  شويه لقيتها رجعت بطيزها عليا لحد ما زبي رشق تاني قولت يمكن صاحيه وعامل نفسها نايمه ولا حاجه فضلت احك فيه براحه ع طيزها وحسيت بنفسها بيعلي لحد ما حسيت انى خلاص هجيب قمت انقلبت نحيه تانيه ونمت صحيت الضهر لقيتها محضره الفطار ومستنياني نفطر سوا فطرنا وقعدنا نهزر شويه وبعدها قولتلها قومي اجهزي هفسحك شويه فى اسكندريه فرحت اوى وقالت أنت احلي خالو فى الدنيا وقامت بيساني وقمت تلبس وانا لبست وقعد استنها لقيتها لبست فستان حملات قصير لحد ركبه وضيق فشخ صفرت اول ما شفتها وفضلت اعاكس فيها انبسط اوى وقالتلي يا خالو يا بكاش بعدها اخدتها وروحنا اتعشينا فى مطعم وروحنا مكان كدة على البحر كلو كابلز وكان فى ٢ قدامنا بيبوسو بعض خت بالي انها مركزه اوى معاهم ووشها احمر جيت اختها وروحنا دخلت اغير وروحت الاوضه لقتها لابسه قميص نوم اسود فوق الركبه يحرك الحجر لقيت بتاعي فى لحظه بقي زي الحديده نمت بسرعه عشان اغطيه وهيا نمت جنبي فضلنا نتكلم شويه بعدها مسكت الفون شويه وببص عليها لقيتها فارده رجل مطبقه رجل والقميص مرفوع والاندر باين سخنت اوى وبتاعي وقف تاني قمت سبت الفون ونمت ع ضهري عشان اطرد الافكار من دماغي مفيش لحظات لقيتها رجعت عليه بضهرها لازقت فيا هجت عليها اكتر وقولت لازم انيكها قمت اتعدلت بقي زبي فى طيزها مفيش فاصل غير الاندر بتاعها والبنطلون فضلت احك فيه شويه لقيت نفسها بدأ يعلي عرفت انها صاحيه قمت مادد ايدي ع بزها الى كان نصو برا حطيت ايدي براحه عليه وفضلت احرك صوابعي ع بزها وقمت مطلع بتاعي وحطيتو ع طيزها فضلنا ع الوضع دا شويه وهيا كل شويه ترجع لورا لما بقي زبي راشق ما بين فخادها بقي تحت كسها ع طول وصوت نفسها علي اوي محستش بنفسي غير وانا بجيب بين رجليها عدلت نفسي بسرعه ونمت صحيت صبح بفكر فلي حصل وهل كانت صاحيه ولا لا ولو نايمه هل اخد بالها قطع تفكيري صوتها وهيا بتنده عليا من برا خرجت لقيتها لابسه بيجاما غيرت لبس امبارح اول ما خرجت لقيتها بتقولى اخيرا صحيت يا خالو يا شقي ب ابتسامه كدا اتأكد انها كانت صاحيه ومبسوطه قعدنا فطرنا وبعدها غيرنا وروحنا ع الكليه وخلصنا تقديم والورق وكلمت امها قالتلها اننا هنقعد يومين نغير جو فرحت ورحبت ب الفكره بعدها اخدتها ونزلنا اشترينا شويه حاجه وجبتلها طقمين خروج ع كم طقم بيتى مفتوحين وروحنا غيرنا وقولتها يلا هسهرك احلى سهره فى حياتك انبسطت اوى ولبست فستان قصير فشخ وكان مفصل معالم جسمها اخدتها وروحنا نايت قعدنا ونزلنا مشاريب أصرت انها تجرب تشرب وسكي رفضت فى الاول بس بعد اصرار خليتها جربت وتفرجنا ع رقصات وقعدنا شويه ومشينا عشان حسيت انها بدأت تدوخ ركبنا العربيه وطول طريق سانده دماغها ومش بتتكلم لحد ما وصلنا قالتلى مش قادره انزل حاسه انى دايخه شلتها وطلعتها لحد سرير ونمت جنبها وهيا بتتقلب لقيت الفستان اترفع من عليها وطيزها بقت شبه عريانه قدامي حاولت ابعد تفكيري لقيتها بترجع عليا زى كل مرا مقدرتش اتحمل منظرها كدا ورشقت بتاعي فيها وعملت نفسي حضنها من بطنها وحدا وحدا رفعت ايدي لفوق ع بزها لقيتها بطلع آهات مكتومه دا خلاني تشجعت اكتر وقمت مطلع بزها برا الفستان وقعد اقفش فيه ولعبلها فى الحلمه وبعدها قمت مطلع زبي وبقيت احكه ع كسها من فوق الاندر وكل مسرع صوت نفسها يزيد اكتر عرفت انها صاحيه قمت عدلتها ع ضهرها وقولتها عارف انك صاحيه قلبتها ع ضهرها ونزلت ع شفايفها وفضلت ابوس فيهم ومسك بزها ونا قاعد بين رجليها وبحك بتاعي فوق كسها مفيش لحظات لقيتها بتتجاوب معايا وتبوس فيا وتقفل عليا برجليها فضلت افرش فيها شويه وبعدها نيمتها على بطنها وحطيت مخده تحت بطنها عشان طيزها تكون مرفوعه وبليت زبي وقمت مدخله فى طيزها دخلت راسو ونمت عليه وسبتو شويه ياخد الوضع وبعدها بقيت بدخل براحه وستنى وكان بيطلع منها سوت آهات تموت فضلت على الحال دا لحد ما دخل كلو فضلت ادخل وطلع وسرع وحدا وحدا وهيا صوت اهاتها بيعلي فضلت انيك فيها ومسك فى بزها لحد ما جبتهم فى طيزها ونمت جنبها قامت حضناني وقالتلى بحبك اوى يا خالو

انتظرو الجزء الثاني لو القصه عجبتكم


لمقاطع فيديو تحرش محارم خليجي
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

https://t.me/+PhdG-sLOUvsyNDQ0