.
.
انا علي حاليا عندي 22 سنه القصة دي حقيقة حصلت من فترة ومازالت شغاله الى هذا الحظه
كأي شاب سنه يوصل ال 17 سنه بيكون عاوز يخرج براحته ويروح ويجي بس كان ابويا بيعمل معايا مشاكل
بسبب اني بتأخر بره فكان دايما بينا مشاكل اغلب الوقت واوقات كان بيطردني لما بتأخر بره البيت
في يوم كنت عاوز اروح مع اصحابي المصيف لاكن ابويا رفض وزعلنا مع بعض وكان وقتها بنت خالتي موجودة و دى بطله القصه اسمها اسماء ودايما بندلعها ي سوسو
سنها مش صغير اوي 36 سنه ومتجوزه من من حوالي 9 سنين بس للاسف مش بتخلف المهم كانت موجودة وسمعت ابويا بيزعق راحت جايه تشوف فيه ايه وتحوش عني راح ابويا قالها ده فاشل وصايع ومش عاوزه فى البيت ف هيا ردت عليه قالت طب خلاص اهدا بس وانا وهاخده عندي لحد م تهدي قالها مش عاوز اشوفو خدى قالت علي ده ابني وانا هاخده عندي راح سابنا ومشي وهيا فضلت تحكي معايا وتنصح فيا وتقول انهم خايفين عليك وانا وانا مش مركز مع كلامها
المهم فضلت شويه عندنا وهيا ماشيه قالتلى قوم غير يلا عشان هتجي معايا رفضت قالتلي مش هينفع تفضل مع ابوك الوقت الحالي تعالي لحد ما ابوك يهدي وروح الصبح هيا اللي مربياني وهيا و امي بينهم 6 سنين ف عادي اني اروح عندها وبات عندها ف مشيت معاها وجوزها شغال في محافظة بعيده وبييجي يومين فى الاسبوع ايام مشينا وبعد ما وصلنا قالتلي البيت بيتك اوضتك هناك روح غير هدومك وتعالي وراحت كلمت جوزها قالت علي زعلان هوا و ابوه وانا جبته عندي لحد ما الدنيا تهدي قالها ماشي مفيش مشكله وسلميلي ع علي
دخلت الاوضه غيرت هدومي ورحت الصاله كانت هي دخلت الحمام قعدت قدام التلفزيون شوية وخرجت من الحمام قالت هدخل اغير واجي اعمل عشا قلت لها ماشي يسوسو راحت تغير وانا دخلت الحمام بعد ما خلصت غسلت ايدي بدور ع الفوطة ببص شفت هدومها متعلقه في الباب بقلب في الهدوم ملقتش الفوطه شدتني ريحة زي ريحة العرق هيجتني لاقيت نفسي ماسك الهدوم وبشم فيها كانت تيشرت نص كم ومكان الصدر معلم وفيها بروز مكان الصدر دي كانت اول مره يحصل حاجه زي كده تجاه اسماء كنت دايما بشوفها بلبس البيت وعمري ما فكرت في كدا ناحيتها بس الشيطان شاطر وداني في مود هيجان مبقتش وزبي وقف فى لحظه بقي زي الصاروخ وانا بشم في الهدوم بتعتها وبصيت ع سله الغسيل شفت جواه هدوم رفعت الغطا لاقيت هدوم سوسو هدوم خارجي وداخلي طلعت هدومها الداخليه وقعدت اشم فيها والهيجان طلع علي ع دماغي وزبي بقي زي الحديده ولاقيت نفسي باخد الكلوت بتاعها وبحطه علي زبي وبدعك فيه جامد وانا مش حاسس بنفسي نهائيا لحد ما جبتهم جواه بعدها استغربت الي حصل ازاي افكر كده في اسماء
وخفت لتاخد بالها حطيت الكلوت فى الغساله في وسط الهدوم وغسلت نفسي وخرجت لقيتها هيا فى المطبخ بتحضر العشا
اول ما شفتني قالت تعالي ساعدني وطلع الحاجة دي لحد ما اعمل الي في ايدي قلت لها ماشي ورحت المطبخ كانت هيا غيرت هدوما ولبست تشيرت نص كم وبنطلون رياضي ودا كان طبيعي بنسبالي بس المره دي بقيت ببص علي جسمها بهيجان وبصيت علي السنتيانه كانت باينه وطيزها الى كانت بارزه قدام بس بزازها مش كبيره عشان مخلفتش ف بزازها طبيعية بس طيزها الي كانت كبيره قعدت ابص وافكر فيها وفي وازاي عمري مبصيت ليها بهيجان مع انها جامده كده وقطعت تفكيري وهيا بتقولي اعملك شاي بلبن ولا لبن قلت لها عادى اى حاجه
واخدت الاطباق وخرجت الصالة وهيا جت ورايا بالحاجة قعدنا اكلنة وتكلمنا سوا وقعدت تنصحني اسمع كلام ابويا والكلام ده وانا مركز في بزازها وفتحة التيشرت الي مبينه فلقه بزازها
قلت لها هما شيفنى عيل انا كبرت وبقيت راجل وعاارف وفاهم ميتخافش عليا قالت مهما تكبر وتكون راجل انت بنسبالنا صغير وبنخاف عليك وهما برضو عندهم حق يقلقو عليك
وانا بردو هقولهم يخفوا عنك شوية قلت لها ماشي قالت واوعاك تعمل عليا راجل وتتخن صوتك ده انا سوسو مش امك وقعدنا نضحك ونهزر سوا
خلصنا اكل وقعدنا قدام الشاشة وبعدها قالت انا النوم كبس عليا هروح انام وانت براحتك قلت لها ماشي يسوسو
دخلت تنام وانا فضلت قاعد قدام التلفزيون وهيجان علي نفسي قمت فتحت موقع سكس وبتفرج وجه مقطع واحد دخل علي اخته ناكها وهيا نايمه وقعد يلعب ف جسمها ويتحرش بيها وركبها في الاخر لاقيت نفسي بفكر اعمل كده مع سوسو والشيطان عاوز يدخلني الاوضه عند سوسو رحت ناحية الحمام وبصيت ع الاوضه لاقيت الباب موارب مش مقفول كله اتسحبت وبصيت بالراحه اشوفها بتعمل اى لاقيتها نايمه وضهرها للباب وتانيه رجل وفارده رجل المنظر هيجني اوى لاقيت نفسي بتسحب براحه وبدخل الاوضة وقمت فتحت الكاميرا وبقيت اصور فيها وهيا نايمة وزبي على اخرو ولاقيتها بتتقلب خفت ل تاخد بالها رحت طالع ودخلت الحمام قعدت اشوف الصور وقمت طلعت الكلوت بتاعها م الغسيل وقعدت اشم فيه واضرب عليه
لحد م غرقته كله لبن وجبت كميات كبيره اول مرا اجيب الكميه دي كلها اليوم ده وحست اني تعبت اوى دخلت نمت وقفلت الباب صحيت الصبح علي صوت سوسو بتصحيني وبتقولي قوم يلا حضرت الفطار يلا عشان نفطر سوا قبل ما اروح الشغل قلت لها لا انزلي مش هفطر قالتلي لو مفطرتش معايا مش هفطر قمت وانا مخنوق مبحبش حد يصحيني بس لما قمت لاقيتها ف وشي لاقيتني ببصلها ومتنح اوى فيها قلت لها لو كانت امي الي بتصحيني مش هصحي بس عشان انتي سوسو فمقدرش ازعلك قالت يخليك ليا قلبي
فطرنا وكانت هيا لبست هدومها وخارجه وسلمت عليا ونزلت
وقالت مفتاح الشقه اهو معاك والبوابه لو حبيت تخرج او تروح مكان وسابتني ومشيت هيا مشيت من هنا انا دخلت اوضتها من هنا لقيت الكلوت والسنتيانه الي كانت لابساهم اههههه علي الهيجان وقعتدت اتخيل والكلوت كان فيه رطوبة من مكان الكس قعدت ابوس فيه واشم فيه واحطه علي زبي واضرب فيه لحد م نزلت لبني جواه وفتحت دولاب وقعدت اتفرج علي القمصان نومها وكلوتاتها ولاقيت طقم عبارة عن قميص مفتوح الضهر اخره عند الوسط وتحته كلوت فتله
قعدت اتخيل شكلها فيه وشكل طيزها والفتلةة جوا فلقات طيزها كنت هيجان بطريقة غريبة والوقت سرقني ومعرفش هي هتيجي امتا قمت بسرعه لميت هدومها وحاططها مكانها ورتبت كل حاجه زي ما كانت ومن غبائي نسيت اشيل الكلوت الي ضربت عليه عشره
اخدت شاور ورحت لصحابي وبعد المغرب لاقيتها بتتصل عليا بتقولي متتأخرش عشان الغدا قلت لها ماشي جاي ورحت لها البيت لاقيتها لابسه نفس الطقم الي كانت لابساه بالليل دخلت الحمام ببص لاقيت الكلوت الي انا ضربت عليه حطاه علي الغسالة وشي قلب الوان وخفت وقلت ازاي انا بالغباء ده وبقيت مرعوب اوي
رحت رصيت معاها الاكل وقعدنا ناكل وهيا قعدت تكلمني عملت اي بعد م انا مشيت وانا شكيت انها عرفت اني دخلت الاوضة وقلبت ف هدومها قلت ولا حاجة قعدت قدام الشاشة شويه واخدت شاور ونزلت لاصحابي ابتسمت وقالت ماشي يا حبيبي
انا اتطمنت شوية وقلت جايز مخدتش بالها و بتسأل عادي قالت لو في هدوم عاوز تغسلها سيبها ف الحمام او حطها جوا الغسالة وانا هغسلها قلت لها ده هو طقم داخلي عادي يعني
كلنا وقمنا غسلنا ورحنا قدام التلفزيون وانا عيني ع التلفزيون وعيني عليها وهيا نايمه قدامي ع الركنه والبنطلون هيتفرتك من عليها من عند طيزها لاقيتها اخدت بالها مني وقالت بتبص علي اب يا واد
قلت لها ولا حاجه قالت شكلك كبرت وبقيت راجل بس ميمنعش اني انا الى مربياك دنا كنت بغسلك وبغيرلك وقعدنا نضحك ونهزر وبقولها كفاية فضايح بعدها قولت لها بس واضح ان عمو احمد بيحبك اوي قالت اشمعنا بتقول كدا قولتها لاانك كنتي عاوزاه يتجوز وهو رفض قال هيا اسماء وبس قالت .. صعبان عليا كتر خيره مستحملني وعارف ان المشكلة مني انا بس .. يعوضه خير
قلت لها عارفه دا يابخته بيكي يسوسو بجد عنده مزه كده كلنا بنموت فيها وبنحسده عليها قالت يخليكم ليا يحبايبي بكره.. يكرمك ببنت الحلال وتبقي احلي من سوسووو وتنسي سوسو قلت لها مستحيل سوسو الاصل والباقي تقليد وضحكنا
قلت لها انا ف الخدمه وقالت خد بالك من صحتك ها ومتمشيش ورا اصحابك وابعد عن الوحشين وكده قلت لها حاضر انا هروح بكره بقي قالت لا اقعد معايا يومين كمان لحد م عمك احمد ييجي قلت لها خايفه ولا ايه قالت لا متعوده بس اهو تنوسني اليويمن دول
قلت لها حاضر هروح بكره اجيب هدوم واجي قالت شوف انت عاوز ايه وانا هروح اجيبهولك انا قلت لها لا هرح الصبح وابويا ف الشغل اجيب حاجتي اجي قالت اللي يريحك
قعدنا سهرنا قدام التفزيون وعملت فشار قعدت جمبي وكلنا ولاقيتها بتنام علي نفسها وهيا قاعده قلت لها ادخلي جوه نامي قالت لا مش نايمة خليني شوية قدام التلفزيون قلت لها براحتك شوية ولاقيتها فردت جسمها وبتنام انا تنحت فيها ولوشها ولشفايفها وهموت وانزل عليهم شكلهم يهيج اوى
مسكت نفسي بالعافية وسيبتها نامت قلت لها قومي ريحي جوه يلا وانا هدخل انام قالت سيبني جمبك شوية قلت لها طب اتعدلي عشان ضهرك ونامت عل رجلي شوية راح جوزها رن جبت لها الموبايل وادتهولها قاكت كلمته وقالت له مصطفي هيقعد اليوومين دول معايا لحد ما تجي
قالها ينور وكلمته وقالي خد بالك منها قلت له ف عنيا متقلقش قالت يخليك ليا يحبيبي وراحت بيساني جوزها قالي ولا خد بالك انا بغار عليها من الهوا بس عشان عارف انها الي مربياك ف معترضتش وكمان بتنباس قعدنا نضحك ونهزر
وقلت له واحنا بنحسدك عليها. يعمو قال .. يخليكم لينا ويفرحكم بعد ما قفل قلت لها هدخل انام بقي قالت خليك هنا متنامش لوحدك نام معايا انا انكسفت ووشي احمر قالت ايه يواد انت مكسوف مني ولا اى قلت لها مش متعود قالت انت ابني قلت لها حاضر ووشي هدي شوية وقعدنا نتكلم لحد م راحت ف النوم
وانا معرفتش انام وفضلت متنح ف وشها وبزازها وزبي وقف واتقلب يمين وشمال معرفتش انام بردو شوية و ادتني ضهرها وبقت طيزها ف وشي انا مقدرتش امسك نفسك وزبي نزل ف الهدوم ورحت مديها ضهري انا كمان ونايم لحد م رحت ف النوم
صحيت الصبح لاقيتها جمبي وشي ف وشها ونفسي ونفسها ف وش بعض لاقيت زبي وقت تاني وبقي خابط ف ركبتها الي كانت متنيه ناحيتي بقيت احك زبي ف ركبها وانا عامل نفسي نايم لحد م قربت انزل وفضلت اتحرك واخد من نفسها وعاوز اوطي علي شفايفها وخايف اوي لتأخد بالها مني
لحد م نزلت تاني وححسيت اني حقير وازاي اعمل كده ولفيت نفسي ومعرفتش انام تاني شوية وهيا صحيت قامت من جمبي ودخلت الحمام وجت ومفكراني نايم طلعت هدومها م الدولاب ولاقيتها هتغير هدومها فضلت عامل اني نايم
وبدأت تقلع البلوزة ولاقيت تحتها سنتيانه بيضا شاده صدرها شده بنت متناكة وكل شوية تبص تشوفن نايم ولا لا وجت لحظة م هتلبس الجيبه لبست الجيبه ع البنطلون وبعدين سلتت البنطلون وهيا بتشيله لاقيتها بتقلب فيه وتشمه اتاري اللبن بتاعي علم عليه لما جبتهم
ولاقيتها بتشم وبتبص ناحيتي وبتضحك ولبست بنطلون استرتش تحت الجيبه وطلعت وايبس ونضفت تحت صدرها وانا لاقيت نفسي بدا يسرع وهي حست اني بدأت اصحي قامت عادلة هدومها ولبست باضي بسرعه وقالت علي هوا انت صحيت مردتش عليها قالت ي علي
بدات افتح عيني وبقولها صباح الورد يا سوسو قالت صباح الخير يقلبي كانت لبست باضي اسود علي السنتيانه بس كان صدرها بارز قالت قوم يل ا نفطر قلت لها حاضر قمت وقفت لاقيتها بتبص ناحيتي ومتنحه اخدت بالي
ببص اشوفها بتبص علي ايه لاقيت البنطلون معلم اوي وباين انه غرقان لبن وحاجه احا راحت بصالي وضاحكه وانا دخلت الحمام جري وقلت يالهوي انا اتفضحت وكنت خايف اخرج لها شوية ولاقيتها ندهت قالت ا هتنام ف الحمام انجز عندي شغل
طلعت طبعا مغيرتش هدومي قالت اي اتأخرت كده ليه قلت لها كنت هغير واخد شاور قالت وده وقته اقعد افطر بعدين بقي اعمل زي م انت عاوز قعدننا فطرنا وانا مكسوف ابص لها لكن هيا بدأت تركز معايا وتقولي انت نمت امتا امبارح قلت لها بعدك علي طول
لاقيتك سحبتي رحت ساحب انا كمان قالت كويس خلصنا اكل وقامت مشيت وانا قمت اخد دش واغير وحطيت الهدوم ف الغسالة وقعدت قدام التلفزيون ساعه اتنين تلاته نمت صحيت علي صوتها وهيا بتفتح الشقه وداخله قالت ازيك يحبيبي عامل ايه قلت كويس
قفلت الباب ودخلت قعدت ع الكنبه وبتقلع الطرحه وبترفع ايدها انا شفت عرقها تحت باطها ف الهدوم هيجني اول مره اشوفها كده وهيجت اوي ومبقتش عارف الم نفسي رحت مركز ناحية التلفزيون وريحة العرق سرحت ف المكان وانا ولعت اكتر
قالت منزلتش ولا ايه قلت لها لا منزلتش قعدت قدام التلفزيون ونمت شوية صحيت علي فتح الباب قالت شكلك سهرت بالليل قلت لا … نمت علي طول ثالت ماشي هدخل اغير واجهز الغدا قلت لها ماشي قامت تغير وانا جه ف بالي منظرها هي بتغير الصبح
والهيجان زاد طلعت م الاوضه دخلت الحمام دخلت انا الاوضه واشم ف هدومها وريحة عرقها اووف تجنن والاسترتش الي كانت لبساه عرقان مكان كسها حاجه احا وكسم الهيجان لميت نفسي بسرعه وطلعت الصاله دقيقه وطلعت م الحمام ودخلت المطبخ تجهز الاكل نادت عليا قالت هبعتك تجيب لي شوية طلبات من تحت قلت لها عنيا
ادتني ورقه فيها طلبات قعدت اقراها قلت لها لي كل ده قالت عشان عم احمد جي بكرة وفرصه انت معايا تساعدني
كانت عبارة عن لحمه وفراخ وفواكه وحجات من دي قلت لها حاضر يشوشو قالت وبعد م تيجي هبعتك تجيب لي حاجه تانيه بس خد هات دول الاول وادتني فلوس نزلت جبت الحاجه وجيت رصيتها ف التلاجه والمطبخ قالت هتروح المحل الفولاني قولها شيماء هتظيك طلب هاته وتعالي
قلت لها حاضر رحت المحل البنت الي هناك قالت انت طرف شوشو قلت لها اه قامت مدياني شنطه خدتها ومشيت الفضول قتلني اعرف اي ده بعد م دخلت البوابة فتحت الشنطه ببص فيها لاقيت فيها كيسه فيها حاجة زي عجينه كده بقري اللي عليها لاقيتها حلاوة
قلت احا بعتاني اجبلك الحلاوة يشوشو وهيجت اووي عليها وطلعت ادتهالها قالت قالت لك حاجه قلت لها قالت ماشي يحبيبي
والفضول قاتلني هتعمل الحلاوة وانا موجود ازاي طب هيا ممكن توزعني لما تيجي تعمل اه يعم احمد يبختك يعمو احمد والهيجان سري ف جسمي كله مجرد م تخيلت انها هتقعد تعمل حلاوة عشان جوزها الي جي الصبح وقطعت تفكيري وهيا بتقول هتنزل لاصحابك النهارده قلت احا يبقي هتوزعني قلت مش عارف معرفش هيتقابلوا النهاردة ولا لا هبقي اعرفك لو هنزل قالت ماشي يحبيبي
عملت الاكل وكلنا وخلصنا وعملت عصير قلت لها انا هنزل شوية بع المغرب واجي قالت براحتك يحببي زي متحب
بعد المغرب نزلت تحت بتاع ساعه الا ربع وطلعت انا عملت حوار النزول ده عسان تاخد راحتها وتعمل اللي هيا عايزاه وانا اطلع وهيا بتعمل
المهم طلعت فتحت ملقتهاش ف الصالحه رايح ناحية الاوضه لاقيت الحمام مقفول رجعت ناحية الباب وعملت صوت راحت قايله انت جيت يصاصا قلت لها اه يشوشو
قالت ماشي يحبيبي وفتحت التلفزيون وقعدت علي اساس انها هتكمل الي بتعملوا وانا هروح اتصنت عليها ورحت ناحية الحمام حاولت ابص من خرم الحمام لاقيت المفتاح جوة معرفتش اشوف حاجه رجعت مكاني ودقيقتين لاقيتها طلعت
قالت مقابلتش صحابك ولا اي قلت لها نزلت ملقتهمش ف رجعت قلت بدل م اقعد لوحدي ف الشارع قالت ولا يهمك يحبيبي
ودخلت الاوضه انا قت دخلت الحمام واحا بجد لاقيت الحلاوة مفتوحه ومتاخد منها شوية وفيها شوية شعر توقعت انها ملحقتش تكمل لما انا جيت وخرجت وقعدت اشم ف الحلاوة وهل الشعر ده من انهي منطقه اوووف ع الهيجان
طلعت م الحمام ع الصالة وفتحت فيس وقعدت اتفرج ع فيديوهات شوشو طلعت م الاوضه دخلت الحمام وطلعت تاني دخلت الحمام ملقتش الحلاوة
قلت اوووف يبقي هتكمل جوة الاوضه ءحا علي الهيجان مجرد التخيل اني قاعد بره وهيا جوة بتنتف كان كفيل انه يولع ف جسميي كله
اتسحبت ورحت ناحية الاوضة بصيت من خرم الباب اووووووف لاقيتها قاعدة ع الارض ولابسة قميص بيتي وبتنت رجليها ءحا كسم الهيجان
فضلت كده بتاع خمس دقايق خلصت رجل وخلت ع التانيه وانا هموت واشوف هتوصل اخرها لفين فضلت بتاع 10 د ف الرجل دي ولاقيتها اتعدلت قدام التسريحة ومشفتش حاجه تانيه خيبت املي رحت راجع الصالة قدام التلفزيون مفيش خمس دقايق
تليفونها رن ببص لاقيته احمد حبيبي (جوزها ) سيبته يرن لحد الاخر رن تاني قلت فرصه هروح اديه لها رحت خبطت وقلت لها يشوشو انتي صاحية قالت اه يحبيبي خير قلت لها عمو احمد اتصل مرتين
قالت طيب واني يحبيبي وطالعه قلت لها مشي مفيش ثواني راح رانن تاني قلت لها رن تاني يشوشو ارد عليه قالت رد قوله ف الحمام هتطلع تكلمك
رديت ازيك يعمو ازيك انت يحبيبي اومال شوشو فين كنت عاوز اقوله بتنتف لك نفسها قلت له ف الحمام وانا مرضتش ارد عليك ف قلت عشان متقلقش هتخلص وتطلع تكلمك قال انتوا كويسين يعني قلت له كويسين قال تمام يحبيبي انا حبيت اطمنها اني هركب الساعه 3 الفجر
قلت له تيجي بالسلامه يعمو واما تخرج هخليها تكلمك رحت رايح ناحية الباب وقايلها الحوار قالت ماشي يحبيبي وخرجت تاني شوية سمعت صوتها اه اه قلت ءحه هيا بتعمل ايه رحت ناحية الباب لاقيت اه وتسكت شوية واه تاني رحت مخبط ع الباب
شوشو انتي ككويسة ؟ قالت اه يحبيبي خليك بره وانا جيالك قلت احا وبعدت عن الباب شوية وسامع صوتها اوووف وكمية الهيجان بقت رهيبه وبردو الصت شوية اه وشوية مفيش صوت لحد م قالت اوووف انا ف اللحظة دي كنت هفتح وادخل اشوفها بتعمل ايه ؟
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
لمشاهدة مقاطع فيديو من هذة نوع انضم لنا على تلجرام
https://t.me/+PhdG-sLOUvsyNDQ0