.

.
انا انس ودي قصتى لما كان عندى 19 سنه مع اختي هدير الى أصغر مني ب سنه بس شكلها يدى اكبر من كدا بكتير بزازها كبيره ومشدوده طيزها وسط جسم ابيض شعرها قصير شفايف عامله فيلر طبيعي انا من اسره مرتاحه مادين الاسره بتتكون من ٥ أفراد انا وبابا وماما واختي هدير واخويا سليم 7 سنين القصه بدأت فى المصيف الى غير حياتي من سن 15 سنه وانا بقراءة قصص نيك محارم وبحب الموضوع لاكن كان اللي بعمله ابص على امي واختي وهنا بيستحمو اشم كلوتاتهم واضرب عليهم عشره كنت بخاف اتجرأ وعمل اكثر من كدا لحد ما فى يوم ابويا قالنا انو هنطلع مصيف الغردقه وحجز شاليه اسبوع وظبط الدنيا كان بعد الامتحانات ع طول اخدنا العربيه وطلعنا الساعه 2 بليل ابويا وامي ركبو قدام وانا واخواتي ورا والعربيه كانت ضلمه فضلنا نتكلم شويه فى طريق بعدها كل واحد مسك تليفونه عدا شويه ولقيت اخواتي نامو سليم نايم وفارد جسمو على الكرسي وحرفيا انا وهدير لازقين فى بعض بعد ما الفون بتاعي فصل شحن حطيتو جنبي وببص لقيت هدير نايمه ع الكرسي لورا وشكل بزازها هيجني اوى كانت لابسه توب بنص ضيق اوى وبزازها هيفرتكو التوب ومع حركت العربيه كل شويه بزازها يترجو قدامي منظرها خلى زبي يقف زى الحديد فضلت مركز معاها شويه بعدها طلعت الملايه ع اساسا نتغطي وكدا وحطيت كوعي على طرف بزها وفضلت احك فى كومي ع بزها لحد ما جبتهم على نفسي ونمت بعدها صحيت كنا خلاص قربنا نوصل قعدنا نتكلم شويه وكدا لحد ما وصلنا الشاليه دخلنا رتبنا حاجتنا  وشاليه طلع اوضتين ماما وبابا وسليم اوضه وانا وهدير اوضه المهم بعد ما خلصنا دخلت خت شور عشان الى حصل فى العربيه وقمت لابس شورت وتيشرت وروحنا البحر وانا كل تفكيري ازاى انيك هدير فى الاسبوع دا قعدنا ع الشاطئ فطرنا وكدا وقمت انزل الميا هدير قالتلى استنى خدني معاك مش بتعرف تعوم كانت لابسه بنطلون وتيشرت بتوع سباحه بس ضيق فشخ المهم نزلنا الميه وكدا هيا كان آخرها على اطرف عشان مش بتعرف تعوم أنا كنت بدخل ل جوا وضايق فيها بعدها ببص على ماما وبابا لقيتهم قعدين تحت الشمسيه ومش مركزين جيت قولتلها تعالي اعلمك السباح فرحت ووافقت ع طول نيمتها على بطنها ورفعتها ب ايدي حطيت ايد على كسها وايدي التانية تحت بزازها على طول فضلت تخبط فى الميه وكل متخبط ارفع ايدي ل فوق لحد ما حطيت ايدي على بزازها قولتلها حركي ايدك ورجلك عكس بعض براحه فضلت تعمل زي منا بقولها وانا ايد على كسها وايدي التانيه وصلت لي بزازها فضلت احسس عليها وهيا كل ما بتروح بتهدي وكل شويه أعمل انى هيا هتقع مني ودوس فى بزازها على اساس اني بسندها وكدا فضلنا على الحال دا بتاع 5د لحد ما وشها احمر وحسيت صوتها ضعف قالتلى  بي صوت ضعيف خلاص كفايه كدا النهاردة نكمل بكرا سبتها وطلعنا نشفنا نفسنا وقعدنا شويه وروحنا على الشاليه دخلت اخد شور وضرب عشره عليها بعد ما خلصت وطلعت كانو جهزو الاكل اكلنا وكل واحد دخل اوضته لقيت هدير لبست بنطلون استرتش ضيق كسها منفوخ فيه وتوب حملات لحد فوق صرتها وصدرها باين قعدنا على التلفونات شويه وبعدين قولتلها تعالي نلعب قالتلى نلعب اى قولتلها شوفي بس ماما وبابا نامو ولا لسه خرجت شفتهم وجت قالتلى باب الاوضه مقفول ومفيش صوت قولتلها تمام قفلت الاوضه وقولتلها تعالي نلعب مصارعه قالتلى لا ياعم انت هتضربني قولتلها لا متخفيش مفيش ضرب الى يوقع تاني قالتلى ماشي بدنا نلعب خليتها توقعني اول مرا وقعدت فوق بطني عشان تثبتني فضلت أعمل نفسي بقاوم لحد ما جبتها فوق بتاعي فضلت اتحرك على اساسا عاوز أفلت منها وحك بتاعي ف طيزها لحد ما بقي زي الحديد ورشق فى طيزها حست لقيت وشها احمر وقامت وهيا متوتره وقالت خلاص انا كسبت قولتها خلاص نرتاح شويه ونلعب تاني قالت ماشي وعنيها مش بتنشال  من علي زبي الى زي الحديد قعدنا شويه على السرير وقمنا نكمل لعب اول ما بدأنا جيت حضنتها من ورا وبقيت بتعمل امسك بزازها وهيا بتقول وبتاعي بقي راشق فى طيزها جيت موقعها على السرير ونمت فوقها بقت هيا نايمه على بطنها وانا فوقها وبتاعي راشق فى طيزها وايدي حولين رقبتها وايدي التانية تحت بزازها ومفيش حد فينا بيتكلم فضلنا على الحال دا بتاع دقيقتين سمعين صوت نفسنا بس لقيت مش بتتحرك اتشجعت وقعد احرك بتاعي لفوق وتحت على طيزها كأني بنيكها بس براحه ع اساسا اني بعدل نفسي وهيا مش بتتحرك خالص وصوت نفسها علي اوي عملت نفسي بعضا من حلمت ودنها عشان اسخنها اكتر ومصيتها طلع منها اه خلت بتاعي كان هيفرتك طيزها بدات احرك زبي عليها اسرع كاني بنيك فيها وضغط على بزها لقيتها بتقولى بصوت واطي بس خلاص لأحسن بابا ولا ماما يدخل انا سمعت الكلمه دي مكنتش مصدق نفسي من الفرحه معني كدا انها هاجت على الاخر وعاوزه قولتلها هروح ادي بصه واجي نكمل حركت دماغها ب الموافقه خرجت بسرعه وانا حاسس اني بحلم مش مصدق نفسي خرجت بصيت عليهم لقيت الاوضه مقفولة زي ما هيا ومفيش صوت رجعت جري قفلت الباب من جوا لقيتها عدلت نفسها وقاعده على سرير ووشها احمر ومكسوفه اوى محبتش ادخل مرا وحدا قولت اجيبها من غير ما تحس عشان متبقاش مكسوفه قولتها تعالي نتفرخ على فيلم شغلت فيلم على الفون وقعدنا ع سرير جنب بعض قمت حاطط ايدي على فخادها وفضلت احرك فيها براحه لحد ما وصلت كسها اول ما لمستو اتنضفت وشهقت قولتلها متخفيش انا اخوكي ومش هضرك اكيد سابت نفسها خالص قمت راكن الفون وعادل وشها عليا واخدت شفايفها مص وتقطيع نيمتها على ضهرها وجيت بين رجليها وروحت نايم عليها لقدام وفضلت ابوس فيها ودخل ايدي من تحت تيشرت ومسك فى بزها وفرق حملات صدرها بعد شويه لقيتها بدأت تبوس فيا وتتفاعل معايا فضلت على الحال دا شويه رقبتها شويه شفايفها بعدها قمت مقلعها البنطلون والتيشيرت خلتها ب الكلوت بس وفضلت ارضع فى بزازها وبوس فى بطنها وهيا فى عالم تاني خالص بطلع آهات بتخلى زبي هيفرتك الشورت بعد ما رحت خالص جيت قلبتها على بطنها وقلعتها الكلوت وحطيت المخده فوق كسها عشان وسطها يبقي مرفوع ل فوق ورحت جايب شامبو جونسون بتاع الأطفال وغرقت زبي وخرم طيزها وقمت مدخل راسو صوت اول ما دخلت راسو قولتلها وطى صوت لأحسن ماما وبابا يصحو قالت بيوجع اوي قولتلها معلش فى الاول بس متخفيش فضلت ادخل وحدا وحدا وسيبه شويه عشان ياخد مكانه لحد ما دخلتو كلو فضلت انيك فيها وكل شويه ازود وهيا طالع منها آهات توقع الحجر فضلت انيك لحد ما جبتهم جوا طيزها وفضلت فوقها شويه لحد ما بتاعي طلع لوحده قمت من فوقها وانا مش مصدق نفسي رحت اخدت شور ودخلت الاوضه لقيتها متغطيه ونايمه نمت وانا فى عالم تاني لو عجبتكم القصه عرفوني على تلجرام انزل باقي الاجزاء

  لمقاطع فيديو تحرش محارم خليجي وعربي انضم الينا

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

https://t.me/+PhdG-sLOUvsyNDQ0