قصص محارم حقيقه أقوى قصص سكس محارم خليجي وتجسس محارم ودياثة قصص سورى وخليجي وصور محارم
–
انا مفتاح 36 سنه متزوج وعندي سليم ولد وحيد عايش فى الإسكندرية حالتنا الماديه كويسه قريب من اهل مراتي جدا بيعتبروني ابنهم الكبير لأنهم مخلفوش اولاد مراتي عندها اختين شيماء الكبير متزوجه وعايشه برا مصر ومرفت الصغيره 18 سنه ودي بطلة قصتنا بزازها متوسطه وطيزها مدورة ومشدوده شفايفها كأنها عامله فيلر جسمها ابيض بشكل اوفر بي اختصار انوثه طاغيه وجذابه وبتحب دلع والهزار وكانت متعوده عليا جدا دايما بنهزر سوا وتحضنى او تبوسني اول مروح عندهم طبعا مكنش حد بيعترض لاني زى أخوها الكبير ومتعوده على كدا معايا من ساعت ما كانت صغيره حتي اللبس كانت دايما تقعد قدامي بي قط او بناطيل استرتش دايما لما كنت بروح عندهم اى فرصه بنكون لي وحدنا تقعد على حجري وزبي يكون على طيزها وتبوسني من شفايفي على اساس بتهزر معايا وانها بتحبنى بس انا بصراحه كنت بهيج عليها اووى وخصوصا اني بكون حاسس بسخونه طيزها وقد اى هيا طريه ولا بزازها الى بتكون ضاغطه على صدرى واستمر الحال دا لحد ما مرفت دخلت 3 ثانوي وعرضت عليهم انها تجي تعيش معانا عشان تكون قريبه من الدروس وتوفر وقت واهو أسعدها انا ومراتي ونذكرلها لو احتاجت حاجه خصوصا انى مهندس والرياضيات لعبتي أهلها رحبو بي الموضوع وطبعا هيا كانت طايره من الفرحه وفعلا تاني يوم نزلت انا ومراتي اشترينا شويه حاجات وجهزنا غرفه لي مرفت وجبنها تاني يوم كانت مبسوطه اوى انها هتسكن معانا وانا من جوايا كنت طاير من الفرحه انها هتكون معايا وهتلزز بجسمها ومياصتها على طول وصلنا البيت وفرجنها غرفتها امبسطت بيها وفضلنا اسبوع أحضان على الخفيف وبوسه من شفايفي لما برجع من شغل وتكون مراتي نايمه او فى المطبخ لحد ما طلبت مني انى اذكرلها رياضه طبعا وافقت ودخلنا الاوضه وقفلت الباب بي حجت اننا عاوزين نركز وعشان سليم ميزعجناش قعدت على طرف سرير لان المكتب كان بكرسي واحد جت قعدت جنبي وكانت لابسه بنطلون برمودا وتيشرت نص ضيق فشخ كانت حلمات بزازها واضحه فيه ولزقت فخادها فيا وبزازها ضاغطه على كتفي كنت حاسس بطراوت بزازها وحلماتها الواقفه وفخدها كانت طريه فشخ زبي وقف من الهيجان فضلنا طول الشرح على الوضع دا وكل ما تحب تسأل على حاجه تميل عليا وتحط بزازها فوق ايدي وكانت بتتحجج ب اي حاجة عشان تشكرني وتبوسني من شفايفي وطبعا انا كنت مبسوط جدا لاني انا كمان هيجان اوي عليها وعاوز افترسها عدا على الوضع دا اسبوع مقضينها بوس وتلزيق لحد ما جت مرا كنت جاي من الشغل بدرى ومراتي كانت بتجيب طلبات للبات وطلبت مني اشرحلها درس وكانت لابسه تيشرتك حملات واسع اوى بزازها شبه خارجه منو وبنطلون استريتش من غير اندر وكسها منفوخ فيه وطيزها متفصله فهمت ع طول انها اخدت رحتها عشان اختها مش موجوده وانها ناويه على حاجه بصراحه انا انبهرت بيها وبجمالها وانوثتها وروحت مصفر وقولتها اي القمررر دا كلو
هي .. تسلم يا عمووو دنتا إلى قمر
انا .. تسلميلى يا عسل ها عاوزه نذاكر هنا ولا جوا
هي .. لا جوا عشان نبقي مرتحين والمكتب جوا
انا.. إلى يريحك يلا
دخلنا الاوضه نذاكر وعملت زى كل مرا لزقت فخادها فيا وكل متميل بزها كلو يطلع لي برا وحلماتها تبان شكلها بنى وصغيره هيجتنى فشخخخ وخصوصا لما يلمس ايدي على اللحم زبي كان هيفرتك الشورت بعدها قالتلى ناخد راحه عشان زهقت
هي.. عاوزه اقولك على حاجه
انا.. قولى يا حبيبتى متتكسفيش
هي.. انا مبقتش صغيره مش عاوزه اقولك يا عمو
انا.. خلاص يا حبيبتى قوليلي يا مفتاح عادي
هي.. لا عاوزه اقولك يا توحه
انا.. إلى يريحك يا حبيبتى عادي بس بلاش قدام حد لما نبقي لي وحدنا
فرحت اووى من كلامي ونطت على حجرى وبقي وشها ليا وكسها فوق زبي على طول بقيت حاسس بسخونه كسها لأنها مش لابسه اندر والبنطلون خفيف فشخ وقامت لافه ايدي الى رقبتي وحطت شفايفها على شفايفي وخد لسانى فى بوقها وانا قعدت امص فى لسانها فضلنا فى البوسه ٣د وانا هموت من الهيجان بعدها قومتها وقولتها مينفعش كدا لأحسن حد يجي يفهمنا بشكل تاني
هي.. انا بحبك يا توحه وبنبسط اوى وانا قاعده معاك
انا.. وانا كمان بحبك وبعتبر زي ولادى
هي.. بعصبيه بلاش زى ولادي دي
انا.. ماشي يا فوفه
انبسطت اوى من دلع وقامت نامت جنبي وبقي وشنا فى وش بعض وبزها شبه خارج برا وقربت اوى من شفايفي وقالتلى حلوه اوي فوفه منك قولي يا فوفه ع طول طول محنا لوحدنا وقامت بيساني من شفايفي ولزقت فيا جامد وبزازها بقت ضاغطه على صدرى يتبع…..
أقوى قناة تلجرام لمقاطع المحارم
👈https://t.me/+PhdG-sLOUvsyNDQ0👉