.

.
انا وليد وقصتى بدأت مع خالتي لما كان عندي 15 سنه خالتي اسمها عبير عندها 41 سنه بس شكلها أصغر من كدا بكتير بزازها كبار وطيزها مدورة ووشها يهيج لوحده خالتي عايشه فى الصعيد هيا واغلب قريبنا بنروح عندهم كل فتره وخصوصا فى الاجازات واكتر وحدا كنت بحب اروح عندها هيا خالتي عبير لاني قريب من سن ولادها وكانت خالتي بتحبني اوى وكنت ببات كتير عندها لحد ما كبرت وبقي عندي ١٥ سنه وبقيت اتفرج على افلام سكس وقصص محارم وبقيت بتخيل خالتي وصحاب ماما المهم فى مرا روحنا نسلم على خالتي عبير وحضنتنى ف وشي احمر وتكسفت بسبب انى لما حد بيحضني بتخيله وهيا اخدت بالها انى مكسوف وقالت مالك ياد يا وليد مكسوف مني ولا اى وبتسمت بعد ما قعدنا وقضينا اليوم ولاد خالتي فضلو يتحايلو علي ماما عشان ابات معاهم وبعد اصرار ماما وافقت فرحت جدا وفضلنا نلعب طول اليوم بعد ما روحنا خالتي قالتي اقلع يلا ودخل استحمي مع فتحي وعلي ولادها كنت متعود على كدا لأننا ولاد زي بعض ومتربيين سوا المهم دخلنا استحمينا ونسيت اخد معايا الهدوم ف خالتي قالتلى استنى خليك عندك عشان الهوا هجبلك هدومك وهما كانو لبسو وخرجو خالتي طولت شويه وانا مستنيها كنت قاعد اتخيل شويه حاجات خلت زبي وقف ببص لقيت خالتي دخلت عليا اتكسفت جدا راحت ابتسمت وعملت نفسها مش واخده بالها ودنتيى الهدوم وخرجت  لبست وخرجت والموقف عدا عادي بعدها بفتره خالتي جت القاهرة لان جوزها عندو شقه هنا وبتجي اوقات تغير جو وكدا وشقه قريبه جدا مننا ف لقيت امي ف مرا بتقولى ودي الحاجه دى ل خالتك ومتبصش فيها بصراحه كان عندي فضول اعرف الكيس فيه اى وقفت على جنب ف طريق وبصيت على الكيس لقيت فيه كلوتات وبراهات وقمصان نوم امي اشترتهم ل خالتي  وصلت عند خالتي وفتحتلى الباب سلمت عليها وديتها الكيس قالت برضو امك عملت إلى ف دماغها وجبت الحاجات دي قولتها مش مهم سألتها عن الولاد قالت خرجو مع عمك سيد شويه وهيرجعو قعدت انا وخالتي شويه وقولتلها انا همشي بقي قالت تمشي فين ياواد انت هتبات النهاردة ملكش دعوه ب امك
قولتها لا مش هينفع هسهر معاكم بس مش هينفع ابات قالتى اسكت طيب بدل مجالك وفضلنا نهزر ونتكلم بعدها قامت تعمل عصير وقعدنا قدام تلفزيون شغلنا فيلم قديم وقعدنا نتفرج جت لقطه فيها بوس مغيرتش الفيلم استغربت وعملت نفسي مش واخد بالي وبشرب عصير وبص بعيد وهيا كانت مبتسمه قالت مش عارف ازى بيبوس بعض كدا مفيش كسوف قولتلها مش عارف اى دا بسوط واطي وانا مكسوف وزبي وقف هيا خدت بالها وبتسمت بعدها قالت جو برد وجت تقفل شباك الى ورايا وبزها بقي فى وشي وانا عامل نفسي مش مركز بس بزها هيجني اوى كان طري جدا بعدها قفلت شباك وخدت الكيس قالت هوديه جوا واجي طولت شويه وخرجت لابسه قميص نوم ضيق فشخ من الى كان فى الكيس وبتقولي اى رائيك انا اتخضيت ووشي احمر وبقيت مكسوف اوى معرفتش ارد خالتي قالتلى مالك ياولا فى اى قولتلها مفيش حلو حلو وزبي وقف فشخ بقي زي الحديده قعدت بسرعه وحاولت اداريه لقيتها بتقولي بمياصه بتاعك بقي بيقف كتير ها وقعدت تضحك قالتلى شكلك بتتفرج على افلام سكس كتير يا واد بعدها قالت هوا انت مش بتشوف امك وابوك مع بعض ولا اى قولتها بكسوف لا بشوفهم بس بمشي عشان عيب قالت عيب اى يا واد منت هتعمل كدا لما تجوز قولتلها عارف عارف بس عيب برضو
قالتلى بص انا زي امك هعلمك تعمل اي انت اكيد بتشوف فى افلام سكس الراجل بيلحس كس الست وست بتمص زب راجل قولتلها اه بكسوف شديد قالت بص تعال معايا جوا الاوضه دخلنا لقيتها بتقول طبعا بتشوفهم بيبوسو بعض ولقيتها مرا وحدا اخد شفايفي ف بوقها وتمص فيهم وتحضن فيا جامد بعدها لقيتها بتقولى ورينى زبك واوريك كسي عشان تفهم بس متعرفش حد قولتها لا لا مينفعش قالتلي اى دا الى مينفعش هوريك انا كسي وراحت قالعه الاندر وفتحت رجليها وشفت اجمد كس فى حياتي وردي ومنفوخ شكلو جامد فشخ لقيتها بتقولى حط ايدك متخفش ومسكت ايدي وحطتها عليه وفضلت احسس عليه براحه وتوتر لقيتها ساحت خالص قالتلى ورينى بقي زبك الى هيفرتك البنطلون دا وقعدت تضحك قعدت على ركبتها وطلعت زبي وفضلت تلعب فيه وتلحس ف دماغ زبي لحد ما مصته ارتعشت وجبتهم ف بوقها ضحتك وقالت كفايه عليك البس يلا قبل ما يجو وقامت لبست هدومها وروحت بعدها بقي تعامل بينا عادي كأني مفيش حاجه حصلت بعدها بسنتين جوز خالتي سافر برا مصر وبقت خالتى عايشه لوحدها هيا وولادها ببص لقيت خالتي بعتالي على الماسنجر بتقولى وليد عامل اى انا خالتك عملت صفحه على الفيسبوك سلمت عليها وتكلمنا شويه وكانت زعلانه انى مش بروح ولا بسأل جيت تاني يوم لقيتها بعتالي صور بفتح لقيت صور ليها ملط وصور طيزها وبزازها وزبي بقي وقتها زي الحديد ولقيتها بتقولى تعال برا …
انتظرو الجزء الثاني…

لمشاهده مقاطع فيديو من هذة نوع ومعرفه كل جديد

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

https://t.me/+PhdG-sLOUvsyNDQ0