مساء الخير او صباح الخير على حسب توقيت الى بتقرا فيه الرساله انا بعتذر انى مقدرتش اكتب القصه كلها مرا وحدا بسبب انى تالته ثانوى ومفيش وقت المهم نكمل القصه تقدر تشوف الجزء الأول من الموقع …….
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
وقفنا المرا الى فاتت لما ايهم ابن خالتى كان بيمصلى زبي وانا نايم سبتو اندمج فى المص وقومت صاحي مرا وحدا اتخض وخرج زبي من بوقه بسرعه ورجع لي ورا قولتلو بتعمل اي يا خول
ايهم: ببتلعثم فى الكلام انت صاحي
انا: اه صاحي يا خول انت بتعمل اى
وهوا ساكت خالص مش عارف يتكلم
انا: هتتكلم يا خول ولا اقول ل خالتي وابوك وفضحك
ايهم: قعد يعيط و*** ما تقول لحد اخر مرا مش هعملها تاني
انا: اتكلم انت اى الى كنو بتعمله وانت من امتي كدا هتقول ولا افضحك
ايهم: خلاص و**** هقولك بس متقولش لحد متفضحنيش
انا: اتكلم طيب متخفش مش هقول لحد
ايهم: انا من زمان شاذ من اول ما عرفت السكس ونيك من صحابي وانا وواحد صحبي دايما نمص ل بعض ونيك بعض لحد ما ادمنت الموضوع وعرفت اني عندي ميول اكون بنت وتناك انا حكتلك بس عشان خاطري متقولش لحد خليه سر بينا
انا: يعني طلعت متناك يا خول
ايهم: بصراحه زبرك مشدود اوى وجسمك حلو مقدرتش أقاوم بس حظي انك صحيت
انا: حظ يا خول عشان افضحك وعرف الكل انك بتتناك وشاذ
ايهم: عشان خاطري بلاش تعرف حد وانا همصلك زبرك كل يوم وخليك تنيكني همتعلك زبك بس متفضحنيش
انا: هوا انا هديك زبي ومتعك من غير مقابل يا خول ولا اى
ايهم: عاوز اى طيب وانا اعملهولك
انا: معرفش بس اى المقابل انى انيكك ومتعك
ايهم: مستعد اعمل اى حاجه بس متفضحنيش ياعم لو عاوز اصورك امي واختي وهما بيستحمو هصورهم بس بلاش تفضحني
انا: احاا يعني طلعت ديوث ومتناك كمان يا خول
ايهم: هحكيلك حاجه بس اوعدني متفضحناش
انا: هوا لسه في حاجه تاني يا خول احكي يلا
ايهم: أنا عرفت اني ابويا من ساعت ما تعب وهوا زبرو مش بيقف وامي تعبانه وعاوزه حد ينيكها بس خايفه يفضحنا دخلت على ابويا مرا وانا وهوا لوحدنا فى البيت كان بيلعب فى زبه وقالع ملط بيحاول يوقفه مش عارف دخلت عليه اتخض قوقلته متقلقش انا عارف انو مش بيقف على ماما انا هريحك وتريحني
قالي انت اتجننت انت بتقول اى قولتله انا عارف اني مش بتنيك امي وبتاعك مس بيقف انا هخلهولك يقف وتنيكنى سكت شويه وبعدها وافق قالي بس متعرفش حد حاجه عرفت انى ابويا خول نزلت على زبه مص لحد ما هاج عليا ووقف وناكني وجابهم على وشي وبعدها لقيته نزل مص فى زبي لحد ما جبتهم جوا بوقه واتفقنا نريح بعض من غير ما حد يعرف عرفت من وقتها اني ابويا خول ومن وقتها واحنا بنريح بعض والنهارده هتخرج انت وامي واختي وانا هخرج لوحدي ورجع بعد ما تمشو نريح بعض
انا: احااااااااا دا انتو عيله وسخه وهيجانه كلكو
ايهم: متعرفش حد اني حتلك و*** وهعملك الى انت عايزه
انا: تصور نفسك النهاردة انت وابوك وانتو بتنيكو بعض وبعتلى الفيديو
ايهم: حاضر بس متعرفش حد خليها سر بينا
انا: ماشي يا خول لما اشوف
خرج ايهم من الاوضه وانا كنت مبسوط اني اخيرا هعرف اخلى عيله خالتي كلها تحت زبي
وفعلا خرجنا ولقيت جوز خالتي بيقول انو تعبان وايهم خرج لوحده روحنا اتفسحنا شويه وروحنا كذا مكان واحنا فى المطعم لقيت ايهم بعتلى فيديوهات وتس وهوا وابوه بينيكو بعض وشويه صور قولت بس كدا حلو اوى خلصنا وروحنا كلمت نهي وقولتها كنتي مزه النهاردة وزي القمر
نهي: مرسي دا انت الى عسل
انا: انا مش بجامل بقول الحقيقه انتي جسمك حلو وشكلك وكل حاجه
نهي: مممممم جسمي شكلك بتبص كتير
انا: اعمل اى منتي الى بطل ومش قادر انسا يوم مكنتش بعلمك العوم
نهي: اااااه يا وسخ يعني كنت قاصد
انا: بصراحه مقدرتش اقاوم بزازك طريه اوى
نهي: خف قلت أدب عشان هقول لأمي
انا: براحتك بس مش هعلمك تعومي
نهي: خلاص خلاص مش هقول بس المهم اتعلم كويس
انا: هعلمك يا قمر وانا اقدر أرفض طلب ويلا نامي عشان بكرا نتعلم كويس
قفلت معاها وخرجت سمعت صوت جاي من عند اوضته خالتي كانت بتقول هستني ينام وروح وهوا يقولها اوعي ياخد باله انا انصدمت هوا جوز خالتي يعرف ولا بيتكلمو عن حاجه تاني قولت هعرف دلوقت روحت الاوضه وسبت نور مفتوح وداريت الفون وسبته يصور عدا شويه وخالتي دخلت ندهت عليا كذا مرا مصحتش طلعت زبري وقعدت تمص فى راسه وتلحس فيه وطلعه وتقعد تقول اااااه لو فى كسي زبك كبير أوي خالتك تعبانه وترجع تمص تاني فضلت تمص فيه لحد ما جبتهم فى بوقها ودخلته ولسه هتطلع جوزها دخل قالها اتاخرتي ليه قالت زبه جامد اوى ومش بيجيب بسرعه قالها عاوز اشوفها قالت بكرا لأحسن يصحي يلا بسرعه ل يصحي بعد ما خرجو حفظت الفيديو وقولت خلاص هانت شويه وهخليكم كلكم كلاب تحت زبي
نمت وصحيت الصبح فطرنا وروحنا البحر اخدت نهي فى مكان فاضي شويه قولتلها نسابق والكسبان ليه حكم واى كان الحكم لازم يتنفذ وافقت وبدأنا سبتها تسبق الاولى عشان تحس انها بقت تعرف تعوم وعدتها فى الاخر زعلت شويه قعدت اهون عليها وحمسها وقولها مستواها بقي كويس اوى فرحت وقالت طب يلا قول الحكم قولتلها تعالي روحنا ورا صخره وقولتها عاوز ابوسك من شفايفك وامسك بزازك قالتلى انت اتننجت اى الى بتقوله قولتها احنا اتفقنا ننفذ اي كان الحكم وانا بحبك
نهي: طب يلا اخلص وقامت منزله المايوه وطلعت بزازها
انا: مصدوم بزازها طرررريه اوى وبيضا شكلها يموت
مسكت بزازها وقعدت اللعب فيهم وقمت وخدها في بوسه طويله وقعدت امص فى شفتها ولسانها ونزلت على بزازها مص فى حلمات وايدي بتلعب فى طيزها
نهي: مسكت دماغي ودوس جامد على بزها وشغاله اااااااه ممممممم مص بزازى أقوى أقوى مممممم لسانك حلو اوى اااااه
انا: قمت منزل ايدي تحت الاندر وحطيت صوابعي على كسها ناعم اووووووف ومبلول قعدت اللعب فيه وانا ماسك بزها ب ايدي التانيه وبمص فى شفايفها وخليتها تعلب ف زبي
نهي: اااااااه ايدك حلوه اوووى افرك اسرع اممممد زبك جامد دخله فيه ااااااه مش قادرة أقوى أقوى مممممممم متعك بنت خالتك متعك حبيبتك ااااه كسي وجعني ممممم وايدها بتلعب فى زبي جامد وانا نازل تقفيش فى بزازها وللعب فى كسها لحد ما جابت على ايدي قمت ماسك ايدها الى على زبي وفضلت احرك فيها جامد لحد ما جبتهم ……… انتظرو الجزء الاخر عشان تعرف  ازاى نكت بيت خالتي كلو
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

افضل قناة تحرش محارم

👈اضغط هنا للانضمام 👉