قصص محارم حقيقه أقوى قصص سكس محارم خليجي وتجسس محارم ودياثة قصص سورى وخليجي وصور محارم
_____________________
مقدمه:
انا يونس 22 عام وحيد ابويا وامي شاب رياضي واعشق الجنس عندي عايش فى الإسكندرية عندي عمتين الاولى اسمها فوزه ودي متجوزه وعايشه فى تايلاند مع جوزها وتانيه صفاء 43 سنه ودي عايشه فى المنصورة جوزها متوفي وعندها ٣ اولاد كلهم مسافرين الخليج ودي بطله القصه
القصه:
الحكايه بدات لما صحيت على صوت بابا وهوا بيكلم فى حد ويقوله هجهز العشاء على ما توصل وكان مبسوط وهوا بيتكلم بعد ما قفل قالي عمتك صفاء هتجي النهاردة وهتقعد معانا كام يوم غير هدومك يلا عشان تاخد العربيه وتروح تلاقيها فى الموقف فعلا اخدت شاور وغيرت هدومي ونزلت خدت العربيه وروحت الموقف فضلت مستنيها شويه لحد ما وصلت فى الاول معرفتهاش لان بقالي 3 سنين مشفتهاش اول ما قربت منها اخدتني بوس واحضان وانا مذهول من جمالها وجسمها ولا بنت فى العشرين بدأت افوق من سرحان شويه على كلامها ورحبت بيها واخدت الشنط حطيتها فى العربيه وتحركنا الهوا بتاع الشباك كان بيطير الطرحه وانا وبيخلى فلقات بزازها تبان بزازها بيضا اووووى وكبار ومرفوعين لي فوق ولا كأنها رضعت قبل فضلنا نتكلم ونهزر طول الطريق وانا عينى مش بتتشال من على بزازها وهيا تبتسم ابتسامه كلها خبث وعامله نفسها مش واخده بالها لحد ما وصلنا نزلت شنط وخليتها تطلع قدامي وانا طلعت وراها عشان ابص على طيزها الكبير وهيا بتترج قدامي كنت لازق فيها يعتبر عشان اركز مع طيزها لحد ما بصت عليا فجأه واخدت بالها انى ببص عليها قعدت تضحك وقالتلي انت بقيت شقي اوى يا واد انا هقول ل ابوك انك بتبص عليا طلعنا فوق دخلت غيرت هدومي وقعدنا فى صاله كلنا قدام تلفزيون وطبعا اخدت امي بي الحضن وابويا أحضان وبوس وسلامات كتير بعدها قعدنا نتكلم وتسال عن احوالنا وابويا يسألها عن ولادها الى برا وقعدو يتكلمو وانا مركز فى الفون ومرعوب وخايف تقول حاجه تفضحني ابويا يموتني فيها ابويا قالي مركز فى التلفون ليه عمتك موحشتكش ولا اى قولتلو ازاى وحشتني اوى ردت عمتي وقالت سلم عليا جامد دا ويكا بيحبنى اوى وقعد تضحك بصتلها بصه كلها خوف بعدها ب شويه ابويا قام دخل الاوضه وامي المطبخ قربت مني وهمست فى ودني قالتلى امال عمال فيها راجل ليه لما انت مرعوب اقولو متخفش هسامحك المرا دى وقعدت تضحك شكرتها امي ندهت عليا بعدها اشيل معاها الاطباق قمت حضرت مع امي السفره وقعدنا ناكل وفضلو يتكلمو ويناقشو واحنا بناكل خلصنا اكل ولميت السفره مع امي كانت الساعه جت 11 قعدنا قدام التلفزيون شويه شربنا شاي بعدها ابويا قالي عمتك هتنام معاك فى الاوضه الشيطان بدأ يلعب فى دماغي لان الاوضه سرير واحد خلصنا وابويا قام دخل الاوضه وامي وراها وانا دخلت الحمام وروحت الاوضه لقيت عمتي بتفتح شنطتها قالتلى غمض عينك ياواد عشان هغير لفيت وشي لحد ما غيرت لبست قميص نوم اسود نص كم لحد الركبه شفتها زبي وقف فورا رحت داخل نمت جنب الحيطه وديتها ضهري عشان متشوفش زبي عدى نص ساعه ولقيته بتنده عليا لما مردتش عليها لقيتها حضنتنى جامد وقعدت تحك جسمها فيا وانا بزازها بقت لازقه فى ضهري ورفعت رجلها فوق وسطى بقي كسها ف رجلى وفضلت تحك جسمها فيا جامد وكل شويه تسرع اكثر ونفسها يعلى وقامت منزله ايدها ومسكت زبي الى كان زي الحجر اول ما لمسته طلعت ااااه مكتومه تهيج مووت فضلت تلعب فى زبي وتحك جسمها فيا وصوت نفسها عمال يعلى وطلع آهات لحد ما حسيتها اترعشت وفضلت ثابته شويه وبعدها ادتنى ضهرها ونامت انا مش قادر من الهيجان هموت وجيب لفيت وشى عليها لقيت القميص مرفوع شويه و فخدها باينه فخادها بيضه اووى والقميص محزق على طيزها جامد وشعرها مفرود مقدرتش امسك نفسي وقمت حاطط ايدي على فخدها وقعدت احسس براحه عليهم ومحستش بنفسي غير وانا مطلع زبي وبحرك فيه على طيزها من فوق القميص وبحرك فيه كانى بنيك فيها وقمت منزله على فخادها اوى ما لمس فخادها طريه الى كانت مولعه قمت جيبهم عليها اترعبت ل تصحي جبت تيشرت بسرعه ومسحت لبنى من على فخاد عمتي ونمت صحيت صبح قلقان اوى لتكون اخدت بالها ببص جنبي ملقتش حد طلعت دخلت الحمام وسامع صوتها بتتكلم برا خايف اطلع استجمعت طاقتي وقولت ل نفسي ما هيا الى كانت بتحك جسمها فيا ومسكت زبي وقمت خارج لقيتهم ملموين فى صاله وقعدين يتكلمو اول ما دخلت لقيت عمتي بصتلى وقعدت تضحك قالتلى تعال جنبي هنا قعدت جنبها ومن غير محد ياخد باله همستلى فى ودني قالتلى انت طلعت شقي اوى يا واد يخربيتك اى الى عملته امبارح دا اتشجعت وقولتها مش انا لوحدى الى عملت امبارح قعدت تضحك وقالتلى دنت طلعت مش سهل وتعبان بس هريحك بعدها قالت ل ابويا هروح شقتها فى المنصورة انا وهيا تجيب شويه حجات من هناك ونرجع وتاني يوم ابويا وافق على طول فطرنا ودخلت غيرت هدومي ونزلنا ابويا وصلنا ب العربيه لحد مكتب الاتوبيس قطعنا تذكرتين المنصورة وركبنا الاتوبيس كان هادى ومفهوش ناس كتير ركبنا ورا وتحركنا قعدنا نتكلم شويه وبعدها قالتلى اى الى انت عملتو امبارح دا وقعدت تضحك قولتلها بصراحه مقدرتش امسك نفسي انتى مزه اوى قالتلى اتلم يا وسخ بدل مقول ل ابوك قولتلها وعلى اى طيب احسن قالتلى بس شكلو كبير قولتلها اوى حتي انني كنتي مسكها جامد ورحت حاطط ايدي على فخادها قامت شالت ايدي وقالتلى اتلم مش هنا لما نوصل هريحك متقلقش وصلنا المنصورة وركبنا على المنطقه الى ساكنه فيها طلعنا شقه اول ما دخلنا قمت حضنها على طول قعدت تفلفص مني قالتلى اهدا يخربيتك دنت تعبان خالص قالتلى خش خد شاور على محضر الاكل قولتها انا عاوز اكل حاجه تاني وقمت ماسك بزها ضربتني على ايدي وقالتلى هتحلى بعد الأكل دخلت خت شاور ولبست البوكسر وفنله قط وخرجت لقيتها محضره الاكل اكلنا واحنا بنلم الاطباق قعدت اضرب فيها على طيزها ومسك بزازها وهيا تضحك وتهرب مني قالتلى ادخل استناني فى الاوضه على ما اخد شاور دخلت قعدت ع سرير وانا على اخري لحد ما خلصت وجت كانت لابسه قميص ابيض حملات ل فوق ركبه ومش مغطي حاجه يعتبر وشعرها سايب اول ما شفتها صفرت من جمال نامت جنبي وبقي وشنا ل بعض اخدت شفايفها مص وتقطيع وهيا مسكت زبي اول ما مسكته شهقت وقالتلى كنت مخبي دا كلو فين من زمان قولتلها دا ليكي يا قلبي وقمت ماسك ايدها حطيتها على زبي تاني وخليتها تلعب فيه.
وايدي تانيه بتلعب فى بزازها وقرصها فى حلمات صدرها ورحت شلت ايدي الى علي ايدها وحطيتها على كسها من جوا الاندر وقعدت العب فى كسها ودخل صوابعي جواه ولعب فى زنبورها وهيا بتلعب فى زبي ب احتراف وتدعك فيه براحه وبشرمطه
عدلت جسمي ونمت على ضهري وسحبتها فوق مني ولافيت جسمها وهي في حضني، وبقا كسها على وشي، وهي وشها فوق زبي وأنا بدأت في لحس ومص كسها، وهي لسه ماسكه زوبري بإيدها وبتمصه وبتلحس راسه بلسانها وشفايفها بلبونة أوي.
وهي شغالة مص ولحس في زوبري، ودخلته كله في بوقها وشغالة فيه مص ولحس، وأنا شغال لحس ومص بشهوة في كسها وزنبورها وأعضها في زنبورها، وهى بتتأوه جامد وبدأت تصرخ من هيجانها بسبب لحسي ومصي لكسها وزنبورها.
وهي إترعشت أوي وإندفع عسل شهوتها بيسيل من كسها على وشي وأنا بلحسه بشهوة، وهي كانت بتوحوح وبتمص زوبري بشهوة جنونية وتعض راسه حتى قذف زوبري كمية من اللبن في بوقها وهي بتلحس وتمص لبني، وأثناء ذلك أنا دخلت زوبري كله وحشرته في بوقها كإني بنيكها في بوقها وهي بلعت جزء كبير من لبني إللي نازل من زوبري وبعد ما هدينا إحنا الإتنين شوية نزلتها من فوق مني ونيمتها جنبي وأنا واخدها في حضني وجسمها كله داخل في جسمي وهي ماسكة زوبري بإيدها وبتلعب فيه لحد ما وقف تاني رحت منيمها على ضهرها وفاتح رجليها وقت راشق زبي كله فى كسها وهيا طلع منها اااااااه تجنن فضلت ارزع فى كسها وضربها على بزازها وهيا شغاله آآآآآآه ممممم زبك حلو اوى اااااه أروى عطش كسي احححح ااااه وانا نازل فيها ترزيع وكل ما تتكلم اهيج ورزع اكتر لحد ما حسيت انى هجيب رحت قاعد على بطنها وهيا ضمت بزازها اوى وانا دخلت زبي بينهم وفضلت انيك فى بزازها وانا ماسك بزها ب ايدي والايد التانيه بضرب فيها لحد وشها لحد ما جبتهم على وشها وبزازها وقمت وخدها فى حضني ونايم جنبها……
لمقاطع المحارم وتحرش انضم الينا على تلجرام
👉https://t.me/+PhdG-sLOUvsyNDQ0👈