قصص محارم حقيقه سكس محارم خليجي دياثة وتجسس محارم
_______________________________________________
قصه اليوم هي قصه حقيقه غير اى قصه محارم قرأتها قبل كدا لان أحدثها حصلت ب الفعل هحكيلكم قصتي انا واختي شيماء طبعا هغير الاسماء اولا اعرفكم بي أبطال القصه انا عمار 25 سنه واختي شيماء 32 سنه كانت متزوجه من راجل خليجي وطلقت وبعد طلاق اخذت شقه وشتغلت واستقرت هناك القصه بدأت من سنتين بظبط لما جاني عقد عمل هناك وقريب من المنطقه الى هيا ساكنه فيها طبعا خلصتلى كل الورق والأشياء الازمه وسافرت بعدها ب 12 يوم استقبلتني شيماء فى شقتها و اول ما وصلت اخدتني بوس واحضان وقعدنا نتكلم كتير وتسال عن حال المنطقه وقريبنا وكدا وخدت بالي انى لبسها متحرر جدا بس محطتش حاجه فى دماغي وقولت دى فى شقتها وانا أخوها عادى يعني اتعشينا وتكلمنا شويه واحنا بنشرب الشاي قدام فى الصاله هيا شقتها اوضه نوم وحدا كبيره وصاله و اوضه استقبال بعد ما خلصنا قولتلها خلاص ادخلى نامي تلاقيكي تعبانه وانا هنام عشان تعبان من السفر برضو

شيماء: إنت عبيط ولا اى انا اختك هتتكسف مني

انا: لا خليكى على راحتك انا هنام هنا

شيماء: متزعلنيش منك انا اختك يا غبي وبعدين السرير واسع اوى متقلقش

انا: وافقت ب كسوف قالتلى هدخل اغير هدومي وقولك تجي
دخلت الاوضه غيرت وندهت عليا دخلت لاقيتها لابسه قميص لحد فوق الركبه ونص بزازها باينين والاندر بتاعها باين تنحت فيها شويه وزبي وقف فى لحظه بقي عامل خيمه فى الشورت حاولت اداريه بسرعه ونمت جنبها بس خليت مسافه بينا وديتها ضهري عشان هجت اوى وافتكرت التحرشات الى كانت بتحصل بينا زمان لقيتها بتقرب مني وسندت بزازها على كتفي وباستني من خدى هجت على الاخر وزبي كان هيفرتك البنطلون منمتش اليوم دا من التفكير والهيجان شيماء راحت الشغل الصبح وانا فضلت نايم لانى هبدا شغل كمان اسبوع فضلت نايم لحد اخر النهار صحيت اخد شور وضربت عشره على كلوتات اختي شيماء
وقعدت قدام التلفزيون شويه لحد ما رجعت سلمت عليا وقعدت جنبي شويه تحكيلى عن شغل وكدا وبعدها قالتلى هتقوم تاخد شاور وبعدها تحضر الاكل قامت دخلت الاوضه جابت هدوم الى هتلبسها ودخلت الحمام عدا ٥ دقائق وسمعت صوت دش اشتغل قربت براحه من الباب وقعد ابص عليها من فتحت المفتح افففففففف شفت جسم ولا بتوع السكس بزاز مشدوده اوى ومدورة وحلماتها بني فاتح صغيرين وكسها يمووووت بيلمع مفهوش مكان شعر نهائي وطيزها مرفوعه ومشدوده وشعرها طويل اول ما شفتها زبي بقي واقف اوي على آخره وكانت بتدعك جسمها وبزازها تترج شكلها هيجني على الاخر قعد اللعب فى زبري شويه من فوق البنطلون لحد ما لقيتها خلصت وبتلبس رحت بسرعه قعدت مكاني وهيا طلعت كانت لابسه شورت ابيض يادوب مغطي تحت طيزها وباضي قط لازق على بزازها اووووي وبزازها باينه من الجنب عند باطها كدا قالتلى معلش يا حبيبي اتاخرت عليك بس لازم اخد شور بعد شغل عشان افوق قولتلها عادي ولا يهمك وانا عنيا على بزازها وعلى فخادها البيضه وشعرها كان مبلول زبي وقف تاني خد بالها اني ركز فى بزازها قالتلى شكلك بقيت شقي وقامت ضاحكه ودخلت تحضر الاكل اتكسفت اوى وخفت تكون خدت بالها حضرت الاكل اكلنا ولمينا الاطباق وشغلت فيلم على ما جابت شيبسي ولب وشويه تسالي لزوم القعده وقعدنا نتفرج لحد ما جه مشهد رقص وكنت مركز اوى وهيا اخد بالها وقالتلى
عجبك رقصها أوي دى متعرفش حاجه عن الرقص أقوم انا أفرجك الرقص الى على حق بيكون ازاى
انا: انتى بتعرفي ترقصي اصلا يا شيخه اتوكسي
شيماء: إنت اهبل يلا دنا مفيش حد بيرقص زييي
قولتلها اشفلك اشهدلك انا مشفتش حاجه راحت قالت استنى هوريك وهيا قايمه قمت ضربها على طيزها قعدت تضحك وراحت جابت طرحه اتحزمت وشغلت اغنيه يابنت السلطان وقعدت ترقص فضلت ترقص بتاع ربع ساعه وبزازها تتهزز جامد وبان اكثر من نصها وانا زبي على اخرو وهيجان علي الاخر عاوز انقض عليها خلصت رقص وترمت جنبي نامت على كتفي وقالت اى رايك قولتها صاااارخ ولفيت دراعي حواليها وضميتها ليا جامد اوى وقعدت احسس على ضهرها ولمس بزازها من تحت باطها لحد ما هجنا على الاخر راحت مقربه شفايفها مني وخدنا بعض فى بوسه طويله اوووي وفتحت رجليها من غير ولا كلمه قمت مقلعها الشورت والاندر ونزلت على كسها لحس وبوس كسها كان كلو عسل ونضيف اول فضلت اللحس فى بتاع ٣د وهيا قامت ماسكه دماغي فضلت تضغط عليها جامد وانا نازل فى كسها بوس ولحس وبعدها قمت طالع فوق مقلعها تيشرت وقافش بزازها ونزلت فيهم مص وتقطيع بقيت باخد حلمات فى بوقي وحرك لسانى عليهم بسرعه وهيا قلعتني التيشرت والشورت وانا برضع فى بزازها وهيا بطلع اصوت بشرمطه اوووى شغاله ااااااااه اممممم الحس كس اختك اختك محرومه مممم زبك حلو اوى افشخ شرموطك ااااه وانا نازل فى بزازها ر ايدي وبوقي وايدي التاني بلعب فى كسها بعدها قمت قاعد وهيا نزله على ركبتها واخدت زبي فى بوقها وقعدت تمص فيه ولا أجدع شرموطه وتمص فى بضاني وانا فى عالم تاني خاااالص بعدها طلعت نامت على الكنبه ورفعت رجلها على ضهر الكنبه وانا رحت هاجم عليها وراشق زبي فى كسها وفضلت ارزغ فيها جامد اووى وضربها على بزازها وقرص فى حلماتها
وهي: آآآآآآه نيك اختك نيك بسرعه افشخ شرموطك ممممم من اروي كسي اختك محرومه من زمان آآآآآه امممممم رزع جامد زبك جامد اوى مممممم
اول ما حست انهي هجيب ضمت بزازها جامد فهمت هي عايزة إيه وطلعت زبي من كسها وحطيته بين بزازها الطريه وفضلت انيك فى بزازها وراسه تدخل في بوقها وهيا ضامه بزازها جامد عليه لحد ما جبتهم على بوقها وبزازها وترميت جنبها…………

اقوي قناة تلجرام لمقاطع المحارم


👉https://t.me/+PhdG-sLOUvsyNDQ0👈